{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Lufthansa predstavila akciju do Minhena za 12 eura

F
28.11.2006. u 13:59
0
0
Lufthansa predstavila akciju do Minhena za 12 eura
0
Lufthansa predstavila akciju do Minhena za 12 eura
Aviokompanija Lufthansa predstavila je danas na konferenciji za novinare u Sarajevu novi sistem tarifiranja, tzv. "point to point" saobraćaja, koji će biti u funkciji zvanično od 15. decembra.
«Riječ je o Lufthansinoj akciji do Minhena za 12 eura, odnosno o povratnoj avionskoj karti na relaciji Sarajevo-Minhen -Sarajevo u terminima koji odgovaraju putnicima» kazala je predstavnica za prodaju u ovoj kompaniji Mirela Selimović, napominjući da je konačna cijena karte s aerodromskim taksama oko 99 eura.

Karte po cijeni od 12 eura mogu se rezervirati i kupiti isključivo kod ovlaštenih Lufthansinih prodajnih agenata, bh. turističkih agencija.

«Svakako je potrebno reagovati na vrijeme kako bi se osigurala karta po najnižoj cijeni» kazala je Selimović.

Da bi pojednostavila proces rezervacija aviokarata, te korisnicima dala što podrobnije informacije o letovima, Lufthansa će uskoro otvoriti Call centar. Selimović je najavila i elektronske karte na Lufthansinim rutama iz Sarajeva od 6. decembra. Elektronski tiketing, tzv. Etix podrazumijeva putnički prijevozni dokument u elektronskom zapisu, gdje su sve informacije o rezervaciji pohranjeni u računaru, a naknada za izdavanje etix karte je niža od one u papirnoj formi.

Lufthansa svaki mjesec ima u specijalnoj ponudi nekoliko destinacija po cijeni od 99 eura, a za decembar to su Pariz, Dablin i Ženeva.

Selimović je podsjetila da Lufthansa na teritoriji BiH uspješno posluje duži niz godina, istakavši da je Lufthansa Regional u augustu ove godine svoju flotu modernizovala s 12 novih aviona "canadier jet CRJ 900", koji već lete na liniji Sarajevo-Minchen, te velikom broju evropskih destinacija.

"Radi se o avionu nove generacije s 84 komforna kožna sjedišta u biznis i ekonomskoj klasi, čije su osnovne odlike veći razmak između sjedišta u kabini, više prostora za noge, te ručni prtljag", navela je Selimović.

Predstavila je i neke Lufthansine podsticajne programe namijenjene putnicima koji često koriste usluge ove aviokompanije. Za individualne putnike kreiran je Miles&More program, dok je za kompanije predviđen program Partner Plus Benefit.

Sa svakim letom Lufthanse i njenih partnera, putnik skuplja milje na svoju "frequent flyer karticu", koje kasnije može mijenjati za besplatnu kartu na željenoj destinaciji, koristiti popuste u brojnim hotelima, rentakar kućama ili kupovati u World Shopu u Minhenu, i ostalo.

Prema programu Partner plus Benefit, kompanija pored ovih pogodnosti ostvaruje i povrat novca na svoj račun na osnovu prikupljenih milja, a članstvo u oba programa je besplatno.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: