Turisti iz Egipta u Sarajevu

Let otkazan zbog štrajka kontrole leta u Grčkoj

Pišu: N. J., A. K.
Foto: Feđa Krvavac/Fotoservis
Bh. turisti su nakon dvodnevne golgote koju su prošli na aerodromu u egipatskom Sharm El Sheikhu danas u popodnevnim satima konačno sletjeli na sarajevski aerodrom. Bili su, kažu, i gladni i žedni, a za sve krive agenciju "Relax tours" s kojom su putovali u Egipat. Ipak, prema svemu sudeći za otkazan let odgovorna je kontrola leta u Grčkoj koja je štrajkala, a "Relax tours" je bh. turistima platio noćenje u hotelu i doručak.

Jedan od bh. turista, Mahir Madžarević, je na ljetovanje išao sa trudnom suprugom i šestogodišnjom kćerkom. On kaže da ga je sve što se dešavalo podsjetilo na rat i na izbjeglištvo.

"Mi smo trebali letjeli u nedjelju u 12, oko 180 naših ljudi je došlo na aerodrom, ali je let pomjeren prvo za 17 sati, a potom je i taj odgođen. Ostali smo do ponoći na aerodromu gladni i žedni, a onda su nas prevezli do hotela, gdje smo stigli oko pola dva. Već oko četiri ujutro počeli su ljudima lupati na vrata govoreći da je let u osam ujutro. Međutim, kad smo došli tamo, pisalo je da je let za Sarajevo u 13 sati", prepričava Madžarević.

Ističe kako ih je vodič agencije "Relax tours" ostavljao same na aerodromu po dva-tri sata, te da su plaćali za komad pizze i Coca-Colu na aerodromu i po 40 maraka.

"Bilo je strašno sve preživjeti, kad vidite da drugi putnici nasmijani odlaze svojim avionima, a vi ostajete na aerodromu. Slična situacija se dogodila i mom puncu koji je prije četiri godine putovao s 'Relax toursom'. Let je bio planiran u 16 sati, ali je prolongiran za četiri ujutro. Uglavnom, sad znam - nema šanse da bih ikad više putovao s 'Relax toursom'", kazao je Madžarević.

O ovom iskustvu za naš portal govorio je i Džan Šebić, koji je bio jedan od putnika u ovoj grupi.

Šebić je kazao da je situacija bila bezizlazna i da niko od odgovornih nije nudio bilo kakva objašnjenja za sve što se dešavalo na aerodromu. On je rekao da se iz agencije "Relax tours" niko nije javljao na telefon, baš kao ni iz Ambasade Bosne i Hercegovine u toj zemlji.

Kada su se uspjeli javiti na telefon, ističu bh. turisti, uposlenici agencije navodili su razne razloge zbog kojih avion ne može poletjeti prema Sarajevu. "Rekli su nam da je u Evropi nevrijeme. Zatim su nam rekli da je u Grčkoj štrajk i da zbog toga ne možemo letjeti, pa da Sarajevski aerodrom radi samo do 22 sata, da bi na koncu rekli da Evropska kontrola letova ne može da nam izda dozvolu za let. Sve su to bile besmislice, jer su drugi avioni uredno letjeli preko Mediterana", rekao je Šebić.

On je rekao da je situacija na aerodromu bila očajna. Vladala je panika, ljudi su bili gladni i žedni, ležali su na travi i bili su bespomoćni. "Sve je ličilo na izbjeglički kamp", rekao je Šebić.

Ambasada BiH nije reagovala, pa su naši turisti pomoć dobili od Ambasade Danske u Egiptu, zahvaljujući činjenici da su na putovanju bile dvije djevojke iz BiH sa danskim pasošima.

"Veliku zahvalnost iskazujemo Ambasadi Danske u Egiptu i medijima koji su prenijeli naš vapaj za pomoć", rekao je Šebić za Sarajevo-x.com.

Iako pojedini bh. turisti, koji su se zadržali u Egiptu još jedan dan, okrivljuju za ovaj događaj agenciju, prema našim saznanjima let je otkazan zbog štrajka kontrole leta u Grčkoj. Kako nam je rečeno iz agencije "Relax tours", turistima je obezbijeđen smještaj u hotelu i doručak.