"Preciznije, ona počinje ličiti na teatar apsurda. Sada se čini kao da ta škola ima dva direktora, dva školska odbora (ili njihove ekvivalente), i nikakav statut. Učenici prvog razreda još nemaju dozvolu da se upišu, nekima od onih koji su nedavno maturirali još nisu potpisana i ovjerena svjedočanstva, a nastavnici sada nisu plaćeni. Čini se da je krajnje vrijeme da se ova situacija promijeni nabolje", ističe Davidson.
On smatra da rješenje leži u kompromisu kojim bi škola dobila pravni položaj kao ujedinjeno tijelo, učenicima bi bilo dozvoljeno da uče "nacionalnu grupu predmeta" po vlastitom izboru, ako tako žele, a materijalni troškovi i plaće nastavnika opet bi bile pokrivene.
"Također se čini da je pravi trenutak da se roditelji u cijeloj Bosni i Hercegovini zapitaju da li sistemi obrazovanja, koje su stvorili ljudi koje su oni izabrali na funkcije - sistemi za koje se čini da su ostaci naslijeđeni iz bivše Jugoslavije, s dodatim nacionalnim ili nacionalističkim elementima - pružaju onu vrstu obrazovanja koju njihova djeca trebaju i zaslužuju", rekao je Davidson.
Upozorio je da sadašnji sistemi, po svemu se čini, predstavljaju prijetnju dugoročnoj sigurnosti i stabilnosti BiH, a kamoli njenim izgledima za ekonomski i društveni napredak, što je upravo suprotno od onoga kako bi trebalo biti, saopćeno je iz OSCE-a.