"Moramo prije svega sačekati bolje vremenske uvjete. Prema projektu, na šinama ne smije biti snijega, dok temperatura zraka mora biti oko 20 stepeni. Radilo bi se u dvije faze. Prva podrazumijeva zamjenu šina na dijelu od Holiday Inna do skretnice kod Higijenskog zavoda. Ujedno bi se radila i skretnica za 'šesticu', dok bi u tom periodu tramvaji saobraćali do Tehničke škole. Tokom praznika za Prvi maj, to bi trebalo biti završeno”.
Druga faza radova, navodi Lulić, jeste rekonstrukcija pruge od skretnice do Baščaršije i sve bi trebalo biti završeno do početka nove ljetne sezone. Za radove je potrebno oko šest miliona KM, koje će Kanton osigurati iz kreditnih zaduženja.
“Mi već u budžetu imamo million KM, što je dovoljno za početak radova. Ostatak kreditnih sredstava trebali bismo uskoro dobiti. Ovom rekonstrukcijom će trenje biti znatno smanjeno, a samim tim i pruga će trajati mnogo duže, tačnije nekih 25 do 30 godina. Smanjit će se i buka u gradu, dok će udobnost i sigurnost putnika biti znatno poboljšana”, tvrdi Lulić.
Novi projekt će smanjiti i troškove održavanja vozila. Do sada su, kaže Lulić, svake godine bacani deseci hiljada maraka na krpljenje rupa oko šina, koje ne mogu dugo izdržati, te bi i taj problem konačno bio riješen.