Dokić je podsjetio da će na izgradnji koridora biti zaposleno najmanje 20.000 radnika i da će taj projekt značiti upošljavanje 60 posto privrednih, industrijskih i proizvodnih preduzeća u BiH, te da će cijeli projekt doprinijeti razvoju turizma u našoj zemlji.
Nacrt završnog izvještaja Studije izvodljivosti za izgradnju autoputa na koridoru V-C razmatran je na sastanku u Banjoj Luci kojem su prisustovali i predsjednik Komisije za koncesije BiH Hamed Mešanović, menadžer ugovora Studija izvodljivosti Ešref Gačanin, kao i predstavnici IPSA Instituta iz Sarajeva, koji je vodeći konsultant za izradu Studije izvodljivosti.
Govoreći o prednostima koje će donijeti izgradnja koridora, Dokić je naveo da se planira da područje Posavine bude industrijska zona koja je oslonjena na koridor i na koridor 10 koji povezuje Beograd i Zagreb, obnova plovnosti Save, a Luka Ploče da ostvari onaj značaj kakav joj je dat prilikom izgradnje.
Iz tog razloga, dodao je, BiH s Hrvatskom treba da razriješi sva otvorena pitanja o Luci Ploče.