{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kompjuteri u RS-u ne prepoznaju 'ba' domenu!

S
18.9.2009. u 09:29
0
44
Kompjuteri u RS-u ne prepoznaju 'ba' domenu!
0
Kompjuteri u RS-u ne prepoznaju 'ba' domenu!
Na koji se nivo mogu spustiti mediji u Bosni i Hercegovini pokazuje primjer banjalučke RTV Vikom, koja je na stotinjak e-mail adresa domaćih medija proslijedila poruku kako kompjuteri u RS-u ne prepoznaju 'ba' domenu. I to iz razloga što ih je prošle godine RAK kaznio sa 30.000 KM. Kako navode, 'reinstalisani su nam prevodioci'.
Naime, nakon što je Dijana Gojić, iz Nacionalne i univerzitetske biblioteke Republike Srpske u srijedu, 16. septembra, svim medijima u BiH uputila poziv za promociju knjge spisateljice Ane Hajder, i to sa adrese koja ima ekstenziju 'nubrs.rs.ba', kolege se RTV Vikom iziritirane tom činjenicom u četvrtak, 17. septembra svim medijima šalju poruku doslovno sljedećeg sadržaja:

"Poštovana g-Dijana i svi drugi prijatelji,

Ukoliko želite da mi pročitamo i objavimo ono što nam pišete morate ekstenziju (*.ba) na kraju e-mail adrese promijeniti.

Tako su nam u RS-u programirani kompijuteri. Kada dobijemo mejlove iz drugih država koji imaju na kraju *.ba ne možemo nažalost da ih pročitamo. Reinstalisali su nam prevodioce.

To su nam uradili posle Etnocida i nasilno oduzetog harača od 30.000,00 KM našoj medijskoj kući VIKOM od strane Udruženih zločinačkih bošnjačko-bosanskih terorističkih organizacija u BiH - CIK, RAK i SUD BiH na čelu sa direktorima muslimanima Suadom Arnautovićem, Kemalom Huseinovićem i Nedžadom Popovcem iz FBiH, (04.10.2008).

S poštovanjem
Uredništvo VIKOM RTV"

A, iza ove poruke vrlo upitne pismenosti stoji činjenica da je ova RTV stanica u oktobru prošle godine kažnjena sa 20.000 KM zbog kršenja pravila RAK-a o govoru mržnje te medijskom predstavljanju tokom predizborne kampanje. RAK je tokom istrage utvrdio sljedeće:

"Agencija je tokom postupka ustanovila da je stanica u periodu od šest dana 20 puta emitovala spot u kojem akteri izvode pjesmu posvećenu Radovanu Karadžiću obučeni u bijele majice na kojima je jasno istaknut grb Srpske napredne stranke RS, čiji je predsjednik i kandidat na lokalnim izborima 2008. godine, g. Vinko Perić, direktor i vlasnik TV Vikom. Tokom izvedbe pjesme, u pauzama između strofa, insertovani su kadrovi u kojima se pojavljuje g. Vinko Perić u društvu osobe koja izgleda kao Dragan Dabić, odnosno lik iz vremena lažnog predstavljanja Radovana Karadžića. Ovi kadrovi su upotpunjeni audio snimcima ranijih govora Radovana Karadžića. Pored ove pjesme emitovana je i muzička numera, studijski snimak u produkciji TV Vikom, pod nazivom “Siđi Rašo sa planine'".

RAK je ocijenio da je ovakav sadržaj prijeteći i da prenosi jasan i neposredan rizik podsticanja etničke mržnje u BiH, posebno u vrijeme predizborne kampanje, a s ciljem međunacionalnih podjela. Uz ovo RAK je naveo i sljedeće:

"Pored navedenog, utvrđeno je da isticanje obilježja stranke u toku izborne kampanje, a mimo uobičajenih segmenata političkog oglašavanja, predstavlja svojevrsnu političku promociju pomenutog subjekta, pogotovo što se u insertovanim kadrovima prilikom izvođenja ove pjesme pojavljuje g. Vinko Perić, predsjednik SNS RS i kandidat za načelnika opštine Gradiška, ali i gđa. Anđela Perić, članica orkestra Vikomice koja je ujedno kandidat pomenute stranke za poslanika u Skupštini Opštine Gradiška."

Direktor RTV Vikom, gore pomenuti Vinko Perić, koji se potpisuje sa ‘magistar nauka’, na svojoj web stranici, u odjeljku ’20 godina u Republici Srpskoj’ RAK je počastio sljedećim riječima, citiramo:

"Jednu od glavnih resursa Entiteta Republike Srpske, RTV FREKVENCIJE, bez imalo protivljenja, u vreme Ministra za saobraćaj i veze RS Rajka Vasića preneli su bez Skupštinske odluke RS, na 'REGULATORNU AGENCIJU ZA MEDIJE' u BiH, 1999. godine. Prvo na tadašnji IMC, a zatim CRA, a sada poznatu kao zloglasni RAK za hrišćanske medije iz RS."

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: