{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kod Jablanice od pola do sat vremena čekanja

S
23.10.2009. u 07:30
0
4
Kod Jablanice od pola do sat vremena čekanja
0
Kod Jablanice od pola do sat vremena čekanja
Iako su radovi na asfaltiranju magistralne ceste M-17, dionica Gnojnice-Dračevo trebali biti završeni do 3. novembra 2009. godine, rok će, ipak, biti prolongiran. To znači daljnje čekanje na ovoj najvažnijoj magistralnoj cesti prema Mostaru. Za sada od pola do sat vremena.
Iz Direkcije cesta Federacije BiH navode da se radovi često obustavljaju zbog nepovoljnih vremenskih prilika, što je i jedan od razloga zbog kojih predviđeni rok neće biti ispoštovan.

Inače, projektom rehabilitacije na ovoj dionici predviđeno je asfaltiranje 20,5 kilometara magistralne ceste. Do sada je 11,1 kilometara asfaltirano, a preostalo je još 9,4.

Na magistralnom putu M-17, na dionici Jablanica-Aleksin han također su aktuelni sanacioni radovi. U funkciji je samo jedna traka, te često dolazi do zastoja u saobraćaju, a vozači na semaforu koji reguliše saobraćaj čekaju i po pola sata.

Inače, ugovor za izvođenja radova na ovoj dionici potpisan je 4. maja 2009. godine sa rokom građenja od osam sedmica. Dakle, planirani rok za završetak radova bio je 1. juli ove godine.

Na zahtjev Općine Jablanica izvršena je izmjena tehničkog rješenja, te je produžen rok za izvođenje radova. Međutim, kako navode iz Direkcije za ceste F BiH, zbog turističke sezone radovi su obustavljeni u periodu od 20. juna do 24. augusta, te je izvođaču opet produžen rok za završetak radova do 1. novembra ove godine.

Na dinamiku izvođenja radova, tvrde iz Direkcije, utiče veliki broj faktora, a to su: veliki broj neobilježenih priključaka i instalacija u dotrajalom stanju, svakodnevne popravke i premoštavanja priključaka, dubina iskopa za polaganje kolektora oborinske odvodnje, nemogućnost komunalnih službi da prate dinamiku izvođenja na rekonstrukciji ceste, velike gužve u saobraćaju, a koje se događaju zbog nepoštivanja privremene saobraćajne signalizacije.

Na sanaciji ovog dijela dionice angažovane su i dodatne ekipe, te se radi i noću kako bi se bar završila prva faza odnosno da se sve pripremi za polaganje bitumeniziranog nosivog sloja kako bi se saobraćaj normalno odvijao.
Dalji radovi će, kako je saopćeno iz Direkcije, biti planirani nakon završetka prve faze, a moguće je i da se radovi nastave tek sljedeće godine.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: