BiH
357

Kazazović: Nisam upoznat o problemima djece s poteškoćama u razvoju, niko me nije kontaktirao

Piše: A. B.
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
Ministar obrazovanja i nauke Kantona Sarajevo Elvir Kazazović nakon informacije da mališani s poteškoćama u razvoju iz Kantona Sarajevo nisu u mogućnosti prisustvovati radionicama i predstavama u okviru Dječije nedjelje, za Klix.ba je kazao kako nije upoznat o ovom problemu te da ga niko nije kontaktirao u vezi s navedenim.

Iz organizacije EDUS ranije su za naš portal kazali kako je trenutno 30 djece na listi čekanja za prijem u EDUS-ov program, isključivo zbog toga što Ministarstvo obrazovanja KS ni nakon brojnih zahtjeva roditelja, sastanaka s EDUS-om i drugim školama, nije pronašlo rješenje za dodatne prostorije potrebne za prijem ove djece. Inače, radi se o naprednom obrazovnom programu u kojem je trenutno 116 djece, kroz koji se ovoj djeci olakšava uključivanje u redovno školstvo.

"Projekat Dječije nedjelje realizira Ministarstvo za rad, socijalnu politiku, raseljene osobe i izbjeglice KS, a ne Ministarstvo obrazovanja, stoga nemamo nikakvu mogućnost upravljanja tim procesima. Nisam upoznat s tim, prvo je potrebno raspisati javni poziv pa se prijaviti s određenim projektima kako bi se osigurala sredstva. Nama je obaveza bila upoznati škole te da one dopuste da se svi ti projekti implementiraju u njihovim prostorijama. Niko mi konkretno nije govorio o problemu nedostatka prostorija za djecu s poteškoćama", kazao nam je Kazazović.

Inače, Dječija nedjelja koju ovih dana organizira Ministarstvo za rad, socijalnu politiku, raseljene osobe i izbjeglice Kantona Sarajevo, u cilju promocije prava djeteta, poboljšanja društvene brige za djecu i jačanja odgovornosti svih subjekata zaštite koji brinu o djeci, obradovala je mnoge, ali ne i roditelje i brojnu djecu s poteškoćama koja su na ovaj način bila diskriminirana.

Problem prostora za ovaj program dobija na težini kada se u obzir uzme koliko je bitno da se ne čekaju podrška i tretman za djecu s poteškoćama, a na apsurdnosti kada se zna da Ministarstvo obrazovanja KS već više godina radi na racionalizaciji polupraznih školskih objekata, sa sve manjim brojem učenika, pokušavajući izvršiti njihovu fuziju.