BiH
0

Kampanja Razglasaj 2010 uspjela u Evropi

FENA
Udruženje građana "Zašto ne" iz Sarajeva smatra da je kampanja Razglasaj 2010, koja je provedena u zemljama sjeverne i zapadne Evrope, doprinijela da se znatno poveća broj glasača u BiH.

Kampanja je provedena u periodu mart - juli ove godine, a provodilo ju je Udruženje građana “Zašto ne” u saradnji s partnerima - Stećak iz Norveške, BHUF iz Švedske, BONUS iz Danske i Avangarda iz Njemačke. Sastojala se od predavanja, tribina, koncerata, distribucije promotivnih materijala, internetske i medijske kampanje, kao i kampanje ličnih kontakata.

U četiri države gdje je kampanja rađena - Norveškoj, Švedskoj, Danskoj i Njemačkoj, kako se navodi u saopćenju UG "Zašto ne", evidentirano je 2.740 novih glasača, dok je ukupni porast iz cijelog svijeta, zahvaljujući kampanji, u odnosu na 2008. tačno 2.796 glasača.

"Kampanja Razglasaj je zapravo dokaz da se 'pružanjem ruke' našim ljudima u inozemstvu povećava povjerenje i da ljudi postaju svjesniji i odgovorniji u svom odnosu prema domovini. Jasno je da je Razglasaj 2010 uspio u svojoj namjeri, Norveška je možda i najilustrativniji primjer. Kako vidimo, krajnji ishod je očigledan - povećao se broj registrovanih", izjavio je Darko Brkan, predsjednik UG "Zašto ne" iz Sarajeva.