Roditelji školske djece u Bosni i Hercegovini većinom imaju premalo mogućnosti učestvovanja u donošenju odluka u školi i lokalnoj zajednici za dobrobit njihove djece.
S druge strane, roditelji i svi koji se brinu za dobrobit djece su dužni ostvarivati prava djece na najbolji mogući način, a to najbolje mogu njihovom zajedničkom, otvorenom i ravnopravnom komunikacijom. U školskom kontekstu, ostvarivanje prava djece bi se najbolje postizalo kada bi se uspjeli ostvariti pravi partnerski odnosi škole i roditelja.
Interes za partnerstvo obrazovnih institucija i roditelja postoji, kao i brojni načini na koje se ono može potaknuti. Škola treba izraditi vlastiti plan djelovanja usmjeren ka uspostavi partnerstva s roditeljima. Škola može omogućiti roditeljima da aktivno pridonesu procesu otvaranja škole lokalnoj zajednici.
Možda vas zanima
Delegacija KS u Danskoj
Pregovara se o uspostavi novih linija na Aerodromu Sarajevo, fokus je na ovim gradovima
Vezani članci