{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Jer je riječ teža od udarca: Pokrenuta kampanja "Riječi (ne) bole?!"

7.12.2015. u 15:42
77
57
Jer je riječ teža od udarca: Pokrenuta kampanja "Riječi (ne) bole?!"
77
Brojna istraživanja ukazuju na porazne brojke kada je riječ o mladim osobama koje su zbog bullyinga i svakodnevnog verbalnog nasilja oboljeli od depresije i poremećaja u ishrani.
Verbalno nasilje je itekako prisutno i u našoj zemlji, ali se nažalost o njemu veoma rijetko govori, iako ono ostavlja dublje i ožiljke i tragove nego fizičko nasilje čije su posljedice na prvi pogled vidljive.

Upravo je prisutnost ovog nasilja i uporno prešućivanje o njemu bio razlog što je prije dva mjeseca, svega nekoliko dana prije trećeg rođendana street style bloga "Street Style Banja Luka by Dasha Gajic", nastala ideja o kampanji "Riječi (ne) bole?!!", u kojoj se putem street style fotografija želi ukazati na problem verbalnog nasilja kod nas.

Prema riječima Daše Gajić, autorice kampanje, cilj je stvoriti zajednicu i platformu gdje će se otvoreno govoriti o problemima kao što su verbalno nasilje, govor mržnje i bullying.

"Iako veliki broj mladih svakodnevno doživljava bullying ili neki drugi vid maltretiranja u školi ili van nje, mnogi od njih o tome ne govore, jer je u našem društvu uvriježeno mišljenje da je uvijek kriva žrtva, a ne počinilac. Naš cilj je da se što veći broj ljudi u Bosni i Hercegovini, priključi kampanji 'Riječi ne bole?!!', jer svaka njihova rečenica podrške može značiti mnogo mladim osobama koje doživljavaju verbalno nasilje u školi, na fakultetu ili kod kuće. Želimo pokazati mladima da nisu sami, da ih razumijemo, podržavamo, kažemo da će loš period kroz koji prolaze proći i da nema mjesta za strah i negativne emocije", ističe Gajić za Klix.ba.

Dodaje da su dosadašnje reakcije ljudi na kampanju više nego pozitivne i ohrabrujuće. Mnogi ljudi iz različitih gradova se javljaju sa upitom i željom da se pridruže kampanji i borbi protiv verbalnog nasilja. Posebno raduje činjenica da su mladi prepoznali značaj ove inicijative.

"Početna faza kampanje je uspješno realizovana. Za samo dva mjeseca kampanji se pridružio veliki broj ljudi, odnosno ambasadorki kampanje. Intenzivno radimo na ostalim fazama i nadamo se da će 2016. godina biti u znaku kampanje 'Riječi (ne) bole?!' ne samo u BiH, nego i na regionalnom nivou", ističe Gajić.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: