{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Između ostalih sankcije OBN-u i Kamelonu

F
15.10.2008. u 18:13
0
10
Između ostalih sankcije OBN-u i Kamelonu
0
Između ostalih sankcije OBN-u i Kamelonu
Regulatorna agencije za komunikacije (RAK) izrekla je kazne za nekoliko televizijskih i radio stanica u BiH s obrazloženjem da su emitovale sadržaje koji se kose s pojedinim odredbama Kodeksa o emitovanju RTV programa.
Novčana kazna od 30.000 KM izrečena je Televiziji OBN jer su, kako navodi RAK, u emisiji "Mimohod" od 30. augusta ove godine objavljene sms poruke upućene povodom održavanja Queer festivala u Sarajevu. Anketno pitanje u toj emisiji, posvećenoj održavanju takvog festivala, glasilo je: "Gay parada u Sarajevu?"

Emitovanim sms porukama prekršen je član 4. koji se odnosi na govor mržnje u Kodeksu o emitovanju RTV programa, saopćio je RAK.

Sms poruke neprimjerenog sadržaja emitovane su i tokom OBN-ove emisije “Telering” od 18. septembra ove godine u kojoj je gost bio Dragan Čović, predsjednik HDZ-a BiH.

Anketno pitanje gledaocima glasilo je: „Trebaju li Hrvati biti nacionalna manjina?“

Poruke su pozivale na diskriminaciju, mržnju i nasilje, saopćio je dalje RAK uz napomenu da su obje emisije, u pogledu koncepcije, tematike te načina vođenja i razgovora s gostima u studiju bile u skladu s odredbama Kodeksa o emitovanju RTV programa i RAK ih nije razmatrao.

Regulatorna agencija je izrekla novčanu kaznu i Radiju Naba iz Visokog. Ova kazna iznosi 10.000 KM.

Obrazložena je kršenjem odredbe člana 18. Kodeksa, koji govori o religijskim programima i predstavljanju religije u programima te člana 13. o učešću djece i maloljetnika u programima RTV stanica.

Agencija je po službenoj dužnosti pokrenula postupak ispitivanja mogućeg kršenja Kodeksa o emitovanju RTV programa zbog sadržaja emitovanog u toku noćnog programu u periodu od 22 sata 24. jula do 1 sat 25. jula ove godine.

Prema programskoj šemi na osnovu koje je Radiju Naba izdata dozvola za emitovanje, religijski programi zauzimaju centralno mjesto u programu stanice, obrazloženo je.

RAK je također izrekao kaznu (od 2.000 KM) Radio postaji Mostar, i to, kako je obrazloženo "radi kršenja odredbe člana 5. Pristojnost, kao i člana 6. Pravičnost i nepristrasnost, Kodeksa o emitovanju RTV programa".

"Stanica je 24. jula ove godine emitovala program između 14 i 15 sati u kojem je s puno mržnje i huškačke tendencije govoreno o glavnom uredniku internet portala Pincom.info", saopćeno je.

Pismeno upozorenje RAK je izrekao Televiziji HIT iz Brčkog radi kršenja člana 16., stav 3., koji se odnosi na zaštitu privatnosti i člana 17., stav 3, o posebnim saglasnostima u Kodeksu o emitovanju RTV programa.

Naime, u informativnom programu HIT televizije od 19. juna ove godine s početkom u 19 i 22.30 sati emitovan je dio montiranog video sadržaja s komentarom spikerice i intervjuom snimatelja o fizičkom napadu na snimatelja HIT televizije.

Pismena upozorenja su izrečena i Radiju Tuzlanskog Kantona, Nes Radiju, Radiju Kameleon i Obiteljskom radiju Valentino radi kršenja odredbe člana 7. 3. opštih uslova Dozvole, u smislu odstupanja frekventne devijacije od maksimalno propisane vrijednosti, saopćeno je danas iz RAK-a.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: