19.10.2012. u 12:36

Iskopano više od jednog kilometra tunela Vijenac

Bh. kompanije, na čelu s liderom konzorcija Euro-Asfaltom, iskopale su 1.037 metara tunela Vijenac, što predstavlja više od 57 posto iskopa tunela.

Nakon što je Uprava JP Autoceste FBiH raskinula ugovor sa slovenskom kompanijom Primorje d.d. Ajdovščina, zbog pokretanja stečajnog postupka, i nakon što je naplaćena bankarska garancija, Javno preduzeće Autoceste FBiH je angažman na izgradnji tunela Vijenac povjerilo bh. kompanijama koje su ranije bile angažovane na izgradnji tunela kao podizvođači.

Za samo 45 dana od raskida ugovora, Uprava JP Autoceste FBiH naplatila je bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla i uvela u posjed bh. konzorcij koji čini pet sarajevskih kompanija. Lider konzorcija, koji čine firme ŽGP, Hidrogradnja, Entea i Butmir, je Euro-Asfalt. Konzorcij je ojačan sa još osam dodatnih kompanija koje rade na probijanju tunela.

Do sada je iskopano više od jednog kilometra tunela Vijenac, a na gradilištu je angažovano više od 300 radnika, koji rade 24 sata u tri smjene.

Izvođenjem radova, bh. kompanije su u prilici da steknu reference na projektu izgradnje tunela Vijenac, koji je trenutno najduži koji se gradi u ovom dijelu Evrope. U martu 2013. godine planiran je završetak probijanja tunela, a kompletna izgradnja tunela Vijenac bit će završena do proljeća 2014. godine, saopćeno je iz Javnog preduzeća Autoceste FBiH.
(Klix.ba)
Tagovi: tuneli vijenac


Komentari na članak - Ukupno: 28
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Da biste mogli komentarisati ovaj članak, potrebno je da budete registrovani član Klix.ba portala. Ukoliko ste već registrovani na našem forumu, možete koristiti iste pristupne podatke.


Top komentari
hogar strašni
Sada, kada dođu na vlast ovi iz SDA, posao se prekida garant i daje se nekome iz Slovenije, jer od njih se uzimaju velike provizije u svoj džep. Zbog čega bi išlo glat kada se može iskomplikovati. ha ha ha ......
napokon
Napokon ste se sjetili da i kod nas ima sposobnih firmi da prave VC koridor. K'o mutavi navalili na slovence a oni pametni uzimali pare i je,bali nas u zdrav mozak.
Svi komentari
@@@sorry
Ima ovdje nekih koji su vidjeli autoputeve samo preko interneta. A1 u italiji na prevoju izmedju bolonje i firence je skoro cjeli 2x2 bez zaustavnih traka. I tek sada se pravi zamjenski autoput. Vecina tunela u italiji je gradena na isti nacin kao vijenac a samo neki od najnovijih se grade do tih standarda koji ti navodis.Najduzi dupli tunel u italiji je gran sasso 10,176 i on je 2x2 bez zaustavne trake i samo jedne vozne trake sjevernom portalu zbog izlaza. A da negovorimo o tunela u susjednim zemljama Nas autoput se gradi po istom standardu kao i u ostalim zemljama samo mi gradimo prema minimum a oni sve sto si mogu prijustiti.
@@@sorry
Sta me briga kako izgleda "pravi" autoput, da je nama zasad "lazni", koji ima u tunelu u jednom smjeru samo dvije trake! Ej, covjece, mi se vozimo ko stoka 40 km/h po glavnoj cesti od Broda do Ploca, a tebe interesuje kolko ce biti traka u nekom tunelu kod Zenice.
Jozo
Kod nas tolko nezaposlenih mladih ljudi, a autoput nigdje. Sto ih drzava nenatjera da za 2 godine to komplet zavrse, za pristojnu platu, umjesto sto sjede po kaficima i gledaju fudbal. A putuju makadamom, dje god krenu...
@@sorry
zato, papci jedni, što očito dalje od doboja niste dobacili, ni vi sa bmw-ima, nabavio babo pa hajcate po bosni, imate dovoljno love, pa i nemate potrebe da vidite kako svijet van granica izgleda, najdalje što dogurate je do makarske preko ljeta, s gepekom punim sarme - nije u pitanju ko može priuštiti, nego je naš mentalitet takav
da si se ikad provezao PRAVIM autoputem znao bi da ima po MINIMUM tri normalne trake, jednu zaustavnu (ili, u nekim državama zapadne evrope i usa, za vozila policije, hitne pomoći i vatrogasce) i jednu samo za preticanje. svaki seoski put na američkom srednjem zapadu je jači od najboljg kilometra našeg "autoputa". provozajte se bar po "komšiluku", autostradom sunca u italiji, ili grčkim komadom od gevgelije do soluna. jeste li znali da su u holandiji i belgiji putevi PREKO CIJELE NOĆI OSVIJETLJENI? i sad zamisli autoput sa tri ili četiri trake koji se u tunelu odjednom sužava na dvije? halo? "vozači"!
@s
Sta sdp ima sa slovencima? sve ugovore sa sct-om su napravljeni pod vladom sda/sbih, od 2002 do 2010 je bosna stajala kao zaleđena zahvaljujući sda vrlinama.
fujfuj fuuuj
turska vnago fuuuuuj
@s
pa sda veze zastave sa sds-om i snsd-om potpisnik je pruskog sporazuma kojim je dogovorena podjela bih a sdp nije komunisticka nego socijaldemokratska edukuj se malo
tooooo
samo naprijed momciiii
mrsh
jesu našli boga, kazu tu se krije, čkapi
s
da nije bilo Trhulja iz SDA koji je promjenio nacin sklapanja ugovora sa stranima firmama slovenci bi opet pobjegli sa parama. SDA je zasluzna stop su pare sacuvane i sto su angazovane domace firme.

i da, SDP je kriva za problem sa slovencima. hvala bogu pa je ovaj put narod bio pametniji i nije glasao za te srbo-komunjare koji rade za korist beograda.
prikaži više komentara

Ko je odgovoran za to što je Zemaljski muzej i dalje zatvoren?

FACEBOOK PREPORUKE