BiH
0

Hydroshield privlači veliku pažnju Sarajlija

Sarajevo-x.com
Od 1. aprila u koritu rijeke Miljacke postavljen je vodeni zid ili popularnije hydroshield koji služi za oglašavanje i projeciranje oglasnih poruka tokom noći. Hydroshield je postavljen ispred Akademije likovnih umjetnosti, a postavljanje je omogućio BBI Centar koji je prepoznao značaj inovativnih tehnologija.

“Željeli smo ići korak ispred i našim klijentima kao i Gradu Sarajevo za rođendan ponuditi novi vid oglašavanja, umjesto klasične outdoor kampanje”, ističe Elma Nuhbegović, direktorica marketinga BBI Leasing & Real Estate.

Hydroshield je postavila agencija DOT Urban Projection koja odnedavno ima svoje predstavništvo u Bosni i Hercegovini. DOT Urban Projection nudi nove prezentacijske tehnologije koji su veliki trend na zapadu, a omogućili su inovativne prezentacije i u našoj državi.

"Nove tehnologije koje služe u svrhe oglašavanja su namijenjene samo najhrabrijim kompanijama i najpopularnijim brandovima. Na zapadu su to vodeće svjetske kompanije, a neke domaće kompanije su prepoznale prednosti ovakvog vida oglašavanja koji privlači pažnju javnosti, te se već oglašavaju na hydroshieldu", izjavio je Sead Katana, direktor DOT Urban Projection, predstavništvo BiH.

DOT Urban u svojoj ponudi nudi Big Light outdoor oglašavanje, projeciranje na vodenim površinama, magli, pročeljima zgrada, ali na jedan sasvim drugačiji način od do sada viđenog.