{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Građani šokirani, kampanja uspjela

S
2.12.2008. u 12:10
0
67
Građani šokirani, kampanja uspjela
0
Građani šokirani, kampanja uspjela
Automobili uništeni u saobraćajnim nesrećama i bilbordi sa porukom "Pazi kako voziš" sljedeća dva mjeseca upozoravat će vozače i druge učenike u saobraćaju na opasnost nesavjesne vožnje i nepoštivanja saobraćajnih propisa, koji često imaju kobne posljedice.
"Radi se o kampanji koju provodi Federalno ministarstvo unutrašnjih poslova u saradnji sa kantonalnim resornim ministarstvima, a koja ima za cilj da kreativnim pristupom privuče pažnju vozača i na taj način smanji broj saobraćajnih nesreća", kazao je za naš portal Almir Katica, savjetnik federalnog ministra za unutrašnje poslove.



"Medijska kampanja će sadržavati nekoliko poruka, kao što su potreba poštivanja crvenog svjetla, prilagođavanje brzine, poštivanje saobraćajnih znakova, ukazivanje na rizično i nedopušteno preticanje automobila. Kampanja već sad ima dobar odjek. Slupani automobili locirani pored ceste prvo su izazvali šokiranost i zbunjenost kod građana, ali kasnije su pozitivno reagovali na našu poruku o čuvanju ljudskih života. Naš cilj je bio da jedan demonstrativan način ukaženo na odgovornost svih učesnika u saobraćaju“, kazao je Katica.



Kreativni koncept za medijsku kampanju osmislila je agencija "Boram", a idejno rješenje je izabrano putem javnog poziva.

Iz FMUP-a kažu da je cilj akcije zaustaviti tendenciju stalnog rasta broja saobraćajnih nesreća i smanjenje broja teško povrijeđenih. Prema statističkim podacima, u 2007. godini u Federaciji BiH bilo je 28.231 saobraćajnih nesreća, u kojima je smrtno stradalo 235 osoba. U prvih devet mjeseci ove godine zabilježeno je 22.028 saobraćajnih nesreća, u kojima je 184 osoba poginulo.


Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: