Mesud Lakota, sekretar Udruženja za zaštitu potrošača Sarajevo danas se oglasio saopćenjem za javnost u kojem ističe da se u posljednje vrijeme Udruženju obratio veći broj građana, a povodom kampanje koju provodi izdavačka kuća Mladinska knjiga.
- Naime građani u poštanskim sandučićima periodično dobijaju pisma u kojima ih firma Mladinska knjiga obavještava o dobicima ili učestvovanjem u nagradnoj igri, naravno, uvjetovanjem kupovine određene knjige. Međutim, problem je u tome što većina građana neće da prima pisma takve sadržine bez prethodne saglasnosti, kaže se u saopćenju Mesuda Lakote.
On podsjeća da u navedenim slučajevima nijedan primalac nije dao saglasnost za primanje poštanskih pošiljki navedene sadržine.
Također, Lakota ističe da je takva prodaja i u suprotnosti sa Zakonom o zaštiti potrošača i članom koji se odnosi na prodaju na osnovu ugovora na daljinu.
- U navedenom slučaju Mladinske knjige se i ne radi o klasičnoj kupovini, već o kupovini i učestvovanjem u nagradnoj igri koja je uvjetovana kupovinom. Potrošač se dovodi u zabludu time što se u prvom redu obavještava o dobitku, da bi u daljoj pismenoj hronologiji došao do zaključka da je taj dobitak uvjetovan učestvovanjem u nagradnoj igri kupovinom određene knjige, kaže se u saopćenju Mesuda Lakote, sekretara Udruženja za zaštitu potrošača Sarajevo.
Možda vas zanima
Više od milion pregleda
Advokat savjetuje: Na ovo pitanje nikad nemojte odgovoriti policajcu kad vas zaustavi
"Bio sam prirodan do 32."
Preminuo bodybuilder zvani "Čudovište", u autobiografiji je pisao o hemiji i suplementaciji
Prvi smo ga posjetili