{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FTV i Bakir Hadžiomerović moraju platiti 5.334 KM Vitomiru Popoviću

S
5.11.2012. u 14:21
10
15
FTV i Bakir Hadžiomerović moraju platiti 5.334 KM Vitomiru Popoviću
10
FTV i Bakir Hadžiomerović moraju platiti 5.334 KM  Vitomiru Popoviću
Bakir Hadžiomerović
Okružni sud u Banjoj Luci donio je presudu kojom se Radio-televizija Federacije BiH i novinar Bakir Hadžiomerović obavezuju da dekanu banjalučkog Pravnog fakulteta Vitomiru Popoviću isplate 5.334 KM za nadoknadu nematarijalne štete.
Popovićev advokat Miroslav Mikeš rekao je Srni da je presuda pravosnažna i Radio-televizija Federacije BiH i Hadžiomerović bi trebalo ovih dana da uplate presuđeni iznos uvećan za troškove parničnog postupka i zakonsku zateznu kamatu.

"Vjerujem da oni to neće platiti u zakonskom roku, pa ćemo ići sa prijedlogom za prinudno izvršenje. Tražićemo da štetu nadoknadi prvotužena Radio-televizija Federacije BiH. Na osnovu toga Sud u Sarajevu donosi rješenje i dosuđeni iznos se skida sa njihovog računa", objasnio Mikeš.

Radio-televizija Federacije BiH je 1. oktobra 2007. godine u emisiji "60 minuta", urednika i voditelja Bakira Hadžiomerovića, emitovala tematski prilog pod naslovom "Spriječimo novi mandat Vitomira Popovića na funkciju ombudsmana BiH".

U toj, kao i emisijima 8. i 15. oktobra 2007. godine, izneseno je niz uvreda i kleveta na račun Popovića, koji je 23. oktobra iste godine tužio ovu medijsku kuću i njihovog urednika Bakira Hadžiomerovića.

Od Osnovnog suda u Banjoj Luci zatražio je da tužene obaveže da Popoviću solidarno nadoknade nematerijalnu štetu u iznosu od 4.000 KM zbog klevete, nanijete duševne boli i narušavanja ugleda i časti.

Osnovni sud u Banjoj Luci, odnosno sudija Bisera Kovačević, 11. novembra 2011. godine donijela je presudu kojom je obavezala Radio-televiziju Federacije BiH i Hadžiomerovića da Popoviću solidarno isplate 2.000 KM za nematerijalnu štetu i da da svaka stranka u parničnom postupku snosi svoje troškove.

Ovom presudom nisu bili zadovoljni ni tužitelj ni tuženi i u zakonskom roku uložili su žalbu Okružnom sudu u Banjoj Luci, koji je djelimično prihvatio žalbu Popovića, dok je žalbe tuženih odbacio kao neosnovane.

Okružni sud u Banjoj Luci presudio je da Radio-televizija Federacije BiH i Bakir Hadžiomerović umjesto 2.000 maraka, koliko je bilo predviđeno prvostepenom presudom, Popoviću moraju da isplate 3.000 KM.

Popoviću su dosuđeni i troškovi parničnog postupka u iznosu od 2.334 KM, jer je u ovom parničnom postupku bio uspješniji.

Protiv federalne televizije i nekoliko njenih novinara i urednika, Popović vodi još nekoliko parnica.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: