{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Fotografiši svoj Sarajevo Holiday Market

S
30.12.2011. u 11:10
0
1
Fotografiši svoj Sarajevo Holiday Market
0
Fotografiši svoj Sarajevo Holiday Market
Coca-Cola Sarajevo Holiday Market upotpunit će svoje aktivnosti još jednim sadržajem – u saradnji sa fotokonkursom Moja slika Sarajeva i firmom Olympus d.o.o. koja je već dodijelila pet nagrada za najbolje fotografije konkursa Moja Slika Sarajeva, bit će dodijeljena i specijalna nagrada za najljepšu fotografiju Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa.
Tema ovog podtakmičenja u okviru fotokonkursa Moja slika Sarajeva je "Fotografiši svoj Sarajevo Holiday Market”, a firma Olympus d.o.o. je za autora/icu najbolje fotografije osigurala vrijednu nagradu – Gift Pack Model VG-110 sa 12 megapixela, 4xširokokutnim optičkim zoomom, VGA videozapisom, ali i brojnim drugim izvrsnim tehničkim specifikacijama, koji će dobitniku/ci biti uručen sa torbicom i memorijskom karticom.

Rok za prijave je nedjelja, 15. januar 2012. godine pa vas pozivamo da posjetite web-stranicu www.mojaslikasarajeva.net i prijavite svoje najljepše fotografije Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa. Pobjednička fotografija će biti izabrana do petka, 20. januara 2012. godine, kada će biti objavljeno i ime dobitnika/ce vrijedne Olympusove nagrade.

Olympus je jedan od vodećih svjetskih proizvođača optičkih i digitalnih uređaja, uključujući fotoaparate, audiouređaje te mikroskope i endoskope za medicinsku i industrijsku primjenu. Osnovana u Japanu 1919. godine, tvrtka Olympus već više od 90 godina predstavlja predvodnički duh i inovaciju. Neke od njihovih proizvoda možete pronaći i na Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketu, na štandu Vivax.

Podsjećanja radi, Moja slika Sarajeva je projekt koji su pokrenuli Fondacija Sarajevo Navigator i Input d.o.o, a koji ima za cilj prezentirati sliku Sarajeva, viđenu očima njegovih građana i njegovih posjetitelja. To je projekt kontinuiranog trajanja, koji prevashodno želi ponuditi lijepu sliku o Sarajevu, dajući tako doprinos afirmaciji Sarajeva kao turističke destinacije.

Jezgra projekta je internet-konkurs za najbolje fotografije Sarajeva, objavljen na web-stranici www.mojaslikasarajeva.net, koja je dinamična, snažno povezana sa društvenim mrežama pa je svaku fotografiju moguće komentarisati i ocjenjivati putem Facebooka. Pored Facebook glasača, fotografije ocjenjuje i stručni žiri.

Kombinacijom glasanja će svakog mjeseca do aprila 2012. godine biti birane najbolje fotografije za prethodni mjesec, za čije je autore vrijedne nagrade osigurala firma Olympus BH d.o.o. Najuspjelije fotografije bit će objavljene na www.mojaslikasarajeva.net, na Facebook grupi Moja slika Sarajeva, na stranicama mjesečnog gradskog vodiča Sarajevo Navigator, kao i na web-portalu www.sarajevo-x.com.

Početkom 2012. godine bit će izabrani i sveukupni pobjednici konkursa za 2011. godinu, ali i 30 najuspjelijih radova. Ti radovi će biti prezentirani najširoj publici na izložbi, koja će biti održana povodom 6. aprila, Dana grada Sarajeva.

Informacije o sadržajima i aktivnostima Coca-Cola Sarajevo Holiday Marketa možete pratiti na oficijelnoj web-stranici - www.sahm.ba, a naravno, tu je i Facebook stranica Sarajevo Holiday Market.

Sve informacije o fotokonkursu Moja slika Sarajeva dostupne su na web-stranici www.mojaslikasarajeva.net, kao i na Facebook stranici Moja slika Sarajeva.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: