U velikom istraživanju koje je na uzorku od 10 hiljada korisnika Interneta u Njemačkoj, Italiji, Velikoj Britaniji, Španiji i Švedskoj provela kompanija <b><a href="http://www.jmm.com" target=_blank>Jupiter Research</a></b>, sve više ljudi spremno je plaćati određene Internet sadržaje. Kako je i očekivano, multimedija je na prvom mjestu: za download muzike spremno je plaćati 19% anketiranih, dok se za filmove izjasnilo 13% ispitanika. Lijepa budućnost predviđa se za online gaming, kao i za pretplatu za online magazine. Procijenjeno je da Evropljani trenutno troše 337 miliona na online sadržaje, dok bi se ta brojka trebala popeti na 2,5 milijardi do 2007. godine.
Možda vas zanima
Prijeti li mreži krah
Šta predviđa zabrana TikToka u SAD-u i koje bi zemlje mogle slijediti taj primjer
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci
Slabljenje kupovne moći
Inflacija uzima danak: Plaće u Njemačkoj pale najviše od 2008. godine
Zavod za statistiku
U FBiH u septembru prosječna neto plaća bila 1.140 KM, a bruto plaća 1.766 KM
Plan novog ministra