srijeda, 23. 05. 2012. | SARAJEVO-X.COM REBRANDING
Objavljeno 22.03.2010. u 09:30 | Komentari: 81
Fra Petar Jeleč

"Dvojno državljanstvo je trojanski konj za bh. Hrvate"

Sve ovo što se u zadnje vrijeme događa sa bh Hrvatima, treba ipak gledati u jednom širem kontekstu. Problemi koji kulminiraju u zadnje vrijeme svoj korijen imaju u devedesetim godinama i u pogrešnoj politici Franje Tuđmana, Gojka Šuška i njihovih marioneta u Bosni i Hercegovini, piše fra Petar Jeleč, poznati franjevački teolog iz Sarajeva u svome osvrtu za list Republika.
povratak na članak...

Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Unesite komentar
Nadimak*:

E-mail:

Upišite komentar*:
(Preostalo 1000 od 1000 karaktera)
 
-izgubljeno-
22.03.2010. u 09:46

Aferim paša, svaka na mjestu.
0
0
Aferim!
0
0
Bravo fra Petre na još jednom predobrom tekstu i odličnoj analizi! U ovoj rečenici si sve rekao o našim političarima:

"Pokazalo se još jednom kako su najveći problem bh Hrvata korumpirani i sebični političari koji do interesa svoga naroda drže kao do lanjskoga snijega. Stoga bih citirao onu biblijsku "Propast tvoja dolazi iz tebe, Jeruzaleme!".
0
0
Postovanje fra Petr imas postovanje i podrsku nas bosanskih bogumila kojima su Turci nanijeli nesagledivu stetu asimilirajuci nas i nametnuvsi nam tudju vjeru...ali uskoro slijedi tuzba protiv Turaka i stizu velike pare od odstete...bicemo ponovo svoji...ponosni Bosnjani!
0
0
Fra Petre, svaka cast, lijepo zboris. Nazalost, tesko je promijeniti nase misljenje, ne samo Hrvata u BiH vec svih debila koji zive ovdje. Nisu Hrvati krivi za sve. Vidi jednu stvar, koliko ste Vi knjiga procitali, a koliko prosjecan gradjanin Bosne i Hercegovine? Ne mozete Vi promijeniti nista ovdje, ovdje su zakon kladionica, piva, SDA,HDZ,SDS, nada u loto. Kad narod zivi tim stilom zivota a ne radom onda tu nema spasa. Treba malo proci po svijetu, i vidjeti koliko ljudi rade, tek onda bi mi shvatili da se u BiH zivi izvrsno koliko se malo (ne)radi. Sad ko kaze da nema posla? Posla ima ali treba ga naci. Ne moze se sjediti na Ferhadiji u kaficu, vazdan, i ocekivati da ce Biro za zaposljavanje doci i traziti kandidate. Sve u svemu. Tesko nama ali dolaze bolje generacije, za 100 godina bit ce drugacije, a mi cemo tada fino biti 6 stopa pod zemljom. Lijep pozdrav.
0
0
nema se tu sta dodat ni oduzet, zar je moguce da ima ljudi koji i ovako zrelo i argumentirano razmisljaju...potpuno se slazem, cijela poenta rata je tu izrecena.
0
0
-izgubljeno-
22.03.2010. u 09:59

Ok, i sta predlazes?
0
0
AL BALIJE SVRSAVAJU NA OVE BOLIDE,.AHAHAHHAAH
KOJE IZGIRAVANJE DEMOKRATIJE I VOLJE NARODA
0
0
Fra Petre Jeleču, nado naše Posavine, ponosimo se tobom i ovim što radiš i pišeš, što ne širiš mržnju među narodima, nego ukazuješ na svu pogubnost naših političkih elita! Svaki ti je tekst zlata vrijedan!
0
0
@CCCC,

YEBEM TI I MAMU I SESTRU U SHUPAK, ahaaaaaa
0
0
"(ubojstvo Blaža Kraljevića i njegovih vojnika)."
_______

Blaz Kraljevic se borio za NDH, tj za razliku od Suska i Bobana koji su htjeli Hrvatsku HErceg-Bosnu pripojiti Hrvatskoj, Blaz Kraljevic je htio cijelu BiH pripojiti Hrvatskoj, tj Hrvatsku do Drine. Koristio je ustaska obiljezja, na svojim dopisima pecat NDH, naslanjao se na ustasku tradiciju.
Blaz Kraljevic je htio jedinstvenu BiH ali u okviru Hrvatske - zar njega treba isticati kao pozitivan primjer? Pa ispade da su Boban i Susak ipak bolji...
0
0
Gospodine fra Jeleč,sve točno od A do Ž
Potpisujem.
0
0
@Jahu

Blaž Kraljević u čijim su jedinicama bili i Hrvati i Muslimani se borio za jedinstvenu BiH protiv velikosrpske agresije i zločina, a Šušak i Boban su se borili protiv BIH i u dogovorima sa Srbima predali čitavu hravatsku Posavinu! Zato ne pričaj gluposti!
0
0
ti pojma nemas! Blaz je bio veci bosanskohercegovacki patriota od mnogih danas!
0
0
IV. korpus
22.03.2010. u 10:40

@Jah

hehehe, cuj Blaz htio pripojiti cijelu BiH Hrvatskoj!!!? 8/
I kao dokaz nam pises kako je koristio ustaska obiljezja. Pa i rahm. Alija je osnivao "islamske" jedinice koje su se borile pod komandom ABiH. Je li ovo dokaz da je Alija htio islamsku BiH?!
0
0
Pozdravljam fra Petre, ideoloski i moralni svake hvale vrijedan pristup jednog vjerskog sluzbenika!!!

A tek jezik! Bez nasine prilagodbe hrvatskom standardu!
Duboki naklon!

Jedino je ovaj Blaz Kraljevic diskutabilan, jer je i inace svakojako interpretiran, al sta sad.
0
0
E,kad bi svi svecenici razmisljali kao fra Petar bilo bi dosta bolje
0
0
Vezano za Blaža Kraljevića, koliko ja vidim fra Petar Jeleč ovdje nigdje ne iznosi svoj stav o njemu (ni pozitivan ni negativan), nego konstatira da se hercegovački politički i vojni vrh nije libio ubijati i Hrvate koji se nisu slagali s njihovom antibosanskom i prosrpskom politikom! A meni su Blaž Kraljević i njegovi nevini vojnici milijun puta draži od Šuška, Bobana, Čovića i svih ovih naših kriminalaca! Tko će odgovarati za njihovo ubojstvo? Nitko! Fra Petre, iskreno poštovanja na širenju istine!
0
0
Kao i u svakom normalnom svijetu teolog treba da drži jezik za zubima kad je u pitanju politika i propovjeda ili podučava ono što je i odabrao. Ne zaboravite narodi BiH da je kombinacija političke i vjerske ideologije uvijek donosila zlona ovim prostorima. Osim toga evo pogledajte koliko već neslaganja donosi samo spominjanje tamo nekog Blaža Kraljevića! Prema tome ja ovaj članak osuđujem jer vjerskim službenicima nije mjesto u politici!
0
0
eto Blaz bio ustasa i neprijatelj BiH jer je koristio one ili simbole. Kao da je to jedini indikator patriotizma (ili neprijateljstva). Za vas Sarajlije je zato Juka Prazina bio rodoljub jer je jedno vrijeme nosio ljiljane na celu. Isti taj je za razliku od Blaza (pokoj mu dusi) ubijao i tjerao Bosnjake iz Hercegovine. Ili je mozda Zuka patriot, koji je pobio nevine u Grabovici?

Svaka cast na teksu, fra Jelec. Veliki naklon od Hercegovca.
0
0
Poslije j.... nema kajanja moj Petre, samo posljedice.
0
0
neupućeni
22.03.2010. u 10:52

Ma sve je to u redu, ali mi se ne slažu komentar i odora. Dakle, komentar je u redu, ali koliko je pristojno davati političke ocjene u svešteničkoj odori?
Kad neki drugi daju komentare koji nam se ne sviđaju (konfesiju izabrati po volji) onda se petljaju u stvari koje ih se ne tiču. Kad čujemo uhu umilne komentare, onda je sva OK. Hipokriziju treba prepoznati i u svom dvorištu.
0
0
Pojašnjenja radi, fra Petar Jeleč nije u politici nego je po struci i doktor povijesti (predaje taj predmet na fakultetu), a na povijest spada promišljanje i analiziranje situacije u kojoj živimo! Politika određuje naše živote, uništava naše ljude i zato ovakve poštene i čestite ljude mešu klerom treba čuvati kao malo vode na dlanu jer upozoravaju na manipulatore u političkom životu!
0
0
Ma šta ti bolan znaš...Vi Franjevci ste zapravo Trojanski konj u hrvatskom puku. Vas treba pod hitno prevaspitati i ponovno krstiti, jer očito da ste pomalo zalutali u svom pastirskom pohodu!Malo trebaš razmisliti prije nego progovoriš, jer ti to očito nije običaj.Dvojno je državljanstvo praksa dugo u mnogim zemljama...A to za lopove je totalno dvolično. Riješite vi pedofile i kriminalce u crkvenim redovima pa pnda drugima dijelite lekcije...
0
0
nazalost ili na srecu taj proces koji je pokrenut niko vise nemoze zaustaviti..
jednostavno hrvati - iz BiH.mrze sve sto ima ikakve veze sa nama bosnjacima ili islamom uopste..
to je vec preslo u patolosku mrznju iz koje nema povratka (ili mi ili oni)
OSVRNO BI SE NA OVOG GORE ANDNANA@.cuj jarane .bilo je njih nacitani i obrazovani nego sto je ovaj mladi fratar pa su znali sta im je raditi..
primjer moj jaran koji je zavrsio dva fakulteta usporedo i kojeg smo od milja zvali genijalac meni u pijanom stanju kaze na tvoj balkon cemo staviti pragu.a na jaranovu radnju koji je srbin kaze da ce mu staviti grb CRO. ovo se desaje 90-e nigdje pojma o ratu..tako da stoji ono sto sa ti vec napiso ili mi ili oni.nema treceg!!takivakat doso!!
0
0
EVO STA DOBIJEMO KAD FRATRIMA MOZAK POCNE DA SE QRCI, A QRAC DA FILOZOFIRA. NIDJE VEZE !!!
0
0
Fra Jeleču, potpisujem svaku tvoju riječ jer sam bio svjedoko ovih događaja! Svi mi najbolje znamo koliko nas pljačkaju naši, govoreći da se bore za naše interese! Evo najnovijeg primjera Nike Lozančića, a da ne pričamo o Draganu Čoviću i Davoru Čordašu! Bog Te poživio i dao ti puno zdravlja i dobrih tekstova!
0
0
A šta da kažem?Ko da mi je misli čitao.U potpunosti se slažem sa fra Petrom.Ali neka njega u njegovoj nauci,tako je ljepše,mislim da ovako uči javnost,neka ga što dalje od prljave politike.Moj je stav,da upravo ivako,trba razmišljati svaki normalni čovjek,kad je svima dobro,i meni je dobro.Puno pozdrava i puno zdravlja,od srca.
0
0
@škutoru

Škutoru, tko to tebe diskriminira u zapadnoj Hercegovini - sigurno Srbi i Muslimani!!!! Evo citata iz još jednog odličnog fra Petrova teksta:

"Ja bih ih samo upitao što se to događa u krajevima gdje su već skoro 20 godina na vlasti Hrvati i koji već toliko godina praktički funkcioniraju kao neka vrsta trećeg entiteta? Otkud tamo toliko pljačke, nepotizma, urušavanja institucija i nehumanih postupaka prema ljudima koji drukčije misle i usude se ukazati na nepoštenje i krađu? Kakva tamo prava imaju Bošnjaci, Srbi i ostali? Zašto Hrvati tako masovno iseljavaju iz Livna, Rame, Tomislavgrada, iz tolikih hercegovačkih sela i gradova s većinskim hrvatskim stanovništvom? Je li ih tamo možda pljačkaju i ugnjetavaju Bošnjaci ili Srbi i ne daju im govoriti hrvatskim jezikom? Tko tamo uništava poduzeća i radna mjesta, tko u tim krajevima namješta podobne i nesposobne kadrove?
0
0
Mirosalva, odgovor za 10, pravo u glavu ovom škutoru!
0
0
@skutor

ja se iskreno nadam da je nece drzati tebi! Pun si predrasuda, neznanja i mrznje.
0
0
sve dok mi ne ocistimo ispred svoga praga nemamo pravo kritikovati druge! Ponadati se je da ce se i kod nas, Bosnjaka, pojaviti kakaf "fra Jelec" koji nece tjerati Hrvate i Srbe BiH na unitarnu drzavu po svaku cijenu.
Pozdrav
0
0
@Miroslava
22.03.2010. u 11:19

Eeee Miroslava svaka ti čast.mirno i slavno živjela.
Poštovanje
0
0
Ima i nas koji se nerazumijemo u tu materiju,možda sam politički nepismen ali volio bi da mi u nekoliko rečenica objasniš šta znači UNITARNA država,kakvo je to uređenje i neki jasan primjer u svijetu,dakle primjer neke unitarne države.
0
0
Postujem sve napisano, lijepo izreceno, ali tesko provedivo u stvarnosti. Ali eto, kad smo vec kod dvojnog drzavljanstva, zasto gospodin Jelec ne vrati hrvatsku putovnicu i domovnicu, kad mu toliko to smeta, pa nek tim cinom da primjer kako "treba" postupiti. Lako je pricati jedno, a raditi sasvim nesto drugo.
0
0
e moj petre, lijepo pricas, ali...
1. ako si vec doktor 'povijesti' trebao bi znati da su franjevci uvijek bili bosanci a ne hrvati... od divkovica koji je u 16 vijeku napravio prvi rjecnik bosanskog jezika do ivana frane jukica koji je zivio u 19 vijeku i izjasnjavao se kao bosanac
2. nije tzv. vec republika srpska
3. za 20 godina vecina hrvata ce se iseliti iz bosne i ostacete samo vi franjevci kako je nekad i bilo
4. dobro je sto za to krivis krivoustog tj. 'predsjednika svih hrvata', a ne bosnjake ili zloceste srbe... uostalom neko je prije lijepo rekao: posle j...... nema kajanja
5. pozdrav
0
0
Najbolji primjer unitarne drzave sa jakom centralnom vlascu je Kina (Peking) ili Turska (Ankara). Za razliku od njih Velika Britanija je ekstremni primjer cije su savezne drzave dobile svoju lokalnu upravu. Mozemo preci i na manje ekstremne primjere kao sto su Svicarska. Ali sta ces kad se mi ne mozemo dogovoriti. Jedni bi da je kidaju, drugi bi da stvaraju neku novu Jugu. Pa ni Jugoslavija nije bila ovako uredjena kako to neki pojedinci iz redova bosnjacke "elite" zamisljaju.
0
0
Kao i uvijek dosad, oduševljena sam razmišljanjem ovog našeg mladog i pametnog bosanskog ujaka i jedva čekam njegove sljedeće tekstove! Fra Petre, Bog Vas poživio i čuvao od primitivaca svake vrste, iz sviju naroda i sviju vjerskih zajednica (jer znam da Vam kardinal Puljić ne želi dobro). Isto tako znam da Vas ekstremisti ni s jedne strane ne vole, ali vjerujte mi na riječ, mnogi pošteni i obrazovani ljudi jako cijene ovo što radite i pišete otkad ste se vratili sa studija u Rimu! Vaši tekstovi se itekako prate i čitaju! Sretno Vam u životu!
0
0
Poznati franjevacki teolog iz Sarajeva? Mozda je to razlog sto doticni gospodin i crkveni intelektualac nije u stanju da sagleda malo vecu sliku sto se zbivalo u ne tako dalekoj povijesti. Gospodin ocigledno nije u stanju da porcesira vrlo bitnu informaciju da Sarajevo najvecem broju Hrvata predstavlja apsolutno NISTA. Hrvati se polako isljevaju iz muslimasko vecinskih dijelova FBiH u zupanije sa vecinskim hrvatskim pucanstvom. Razlog za to je postovani fratre zavrsteak onoga sto je zapoceto 90-tih. Dio BiH koji ce biti pod potpunom kontrolom Hrvata. Da li ce se te zupanije zvati Herceg Bosna ili nesto drugo sasvim je nevazno. Vazno je da su vecinski katolicke zupanije pod upravom hrvatskih partija. Poenta je jasna, ako muslimani nece da dijele Bosnu, podijelice je Hrvati i Srbi a musliani ce biti dovedeni na svrsen cin, bez mogucnosti izbora.
0
0
@Josipu

Eto ti si odlično sagledao sliku u širem kontekstu i podijelit ćete BiH malo morgen! Niste uspjeli ratom, a sad možete pjevati borbene!
0
0
Izvan zupanijskih granica ostace saka zaludjenih ljudi kao fra Petar koji ce da budu dzoker u rukavu muslimanskim politicarima i medijima koji ce ih koristiti kao dvorske lude kada im budu isti takvi trebali. Fra Petre, izabrali ste to sto se izabrali, da budete adut u rukama ljudi koji vas koriste kao orudje u ostvarnju svojih ciljeva. Ako je vama zao Blaza a pisete sve ovo iz Sarajevo onda je sve jasno ko ste i sta ste. Ako vec zelite da budete potopljeni u muslimanskoj drzavi onda je to vas izbor a ne izbor Hrvata iz BiH. Mi smo izabrali Herceg Bosnu i platili smo cijenu za to, bilo bi zbilja glupo da se odricemo tog cilja samo zato sto golobradi fratar iz muslimanskog grada misli tako. Zelim vam puno srece u daljnjem radu u stvaranju multikulturalne drzave i ovom prilikom bih vas pozvao da dodjete na misu u mijesta gdje su od mulismanskog metka stradali neduzni Hrvati i da predstavite vasu politiku njihovim familijama.
0
0
@Josipu
Ma bravo, rodila te majka tako pametna i učena! Evo fra Petrova odgovora i jednog intervjua takvima kao ti:

Protivite se uspostavi trećeg entiteta… Zašto?

Jednostavno zato što se radi o jeftinom predizbornom triku većine hrvatskih političkih stranaka, koje će sada u izbornoj godini mahati trećim entitetom - u uspostavu kojega ni sami ne vjeruju - kao nečim što će riješiti sve probleme hrvatskog naroda u BiH. Ja bih ih samo upitao što se to događa u krajevima gdje su već skoro 20 godina na vlasti Hrvati i koji već toliko godina praktički funkcioniraju kao neka vrsta trećeg entiteta? Otkud tamo toliko pljačke, nepotizma, urušavanja institucija i nehumanih postupaka prema ljudima koji drukčije misle i usude se ukazati na nepoštenje i krađu? Kakva tamo prava imaju Bošnjaci, Srbi i ostali? Zašto Hrvati tako masovno iseljavaju iz Livna, Rame, Tomislavgrada, iz tolikih hercegovačkih sela i gradova s većinskim hrvatskim stanovništvom?
0
0
Pravi Patrio...
22.03.2010. u 12:15

@patriot....opet provokator seljacki.....suti jado....proziran si !!!!!
0
0
Ma bravo 2 d...
22.03.2010. u 12:16

Zatim, način na koji Dragan Čović i njegovi sateliti misle stvoriti treći entitet, konfrontirajući se s jedne strane s Bošnjacima (od kojih s druge strane apsurdno očekuju da pristanu na podjelu Federacije), a slažući se s Miloradom Dodikom da nema diranja u Republiku Srpsku i potezanja pitanja Bosanske Posavine, je duboko nemoralan i nepošten zbog tisuća iseljenih i pobijenih ljudi u tom entitetu. Ne mogu biti za treći entitet naposljetku, jer bi to bilo pristajanje na rezultate etničkog čišćenja i što bismo onda umjesto jedne Republike Srpske imali tri takve tvorevine u kojima bi vladao još veći kriminal i korupcija nego što je to trenutno slučaj.

Eto Josipe i ne brini se ti za našeg dragog fra Petra s kojim se slažu posavski Hrvati, za razliku od vas Dodikovih dupelizaca!
0
0
Fratre nas dragi, nije lose ali si napravio jedan veliki previd. Nisu dvojna prebivalista i drzavljanstva trojanski konj, vec sama cinjenica da se bh katolici identifikuju kao Hrvati. Sve drugo se samo nadovezuje na to. Isto kad se neko prima u bandu. Da bi se dokazao moras da eliminises nekoga ko ti je blizak. Odatle i onakve svireposti prema prvim komsijama. Nista nije dzaba.
0
0
Pravi Patrio...
22.03.2010. u 12:18

Aferim !!!!! To je jedino sto mogu reci kad ovakvi ljudi pricaju.....svaka mu je na mjestu !!!! Citao sam i ranije sta govori......covjek je pravi patriota koji voli svoju zemlju !!!! Kamo srece da ih je ovakvih vise........
0
0
@Josipu

Josipe, za tvoju informaciju, fra Petar je ovaj tekst napisao ne za muslimanske sarajevske medije (a u čemu bi bio problem i da jest?), nego za hercegovački mostarski dvotjednik Republika! Informiraj se malo, pa onda nastavi baljezgati besmislice kao što si dosad radio!
0
0
@Ma bravo

Nije poenta u partijama, nepotizmu, korupciji i izborima. Poenta je u ocuvanju Hrvata na ovim prostorima, a to se jedino moze postici sa hrvatskom autonimijom u sutavu BiH. Razlog: muslimanska dominacija u FBih i srpska dominacija u RS. Jednostavno, bolje imati 4 zupanije koje su pod hrvaskom kontrolom nego zivjeti kao manjina u durga dva entitetima, jer muslimani ce natalitetom ugasiti Hrvate za 30 godina a srbi su vec to uradili etnickim ciscenjem. Ovo je zadnja sansa da se utemelje Hrvati na ovim prostorima a licnosti kao sto su Fra Petar samo nam cine kontrauslugu.
0
0
Pravi Patrio...
22.03.2010. u 12:24

@josip.....tebi je majmune pamet pomucena i podijeljena......ti mislis da to samo tako ide .....kazete vi u ercegovini sa dodom vasim podjela i mi odmah kazemo tako je......Zamisli se malo magarac.......i shvati.....svaka podjela ce ici samo vama u ercegovini na stetu......vjeruj mi.........
0
0
piplicacak
22.03.2010. u 12:26

Sva cast, kralju!!!
0
0
Ostala sam bez teksta, bez i jedne jedine rijeci.
Fra Petar Jeleč - covjek koji stoji cvrsto, na obje noge, na ovoj nasoj jadnoj i ispacenoj zemlji.
0
0
manje vise istina, medjutim, smije li fra Petar reci nesto kontra bosnjacke politike koja je kumovala izvozu Hrvata iz Middle Baznia, nije valjda da ih je Tudjman sam - telefonom i razglasom etnički ocistio:0. Potpuni kredibilitet ce fra Petar Jelec steci tek onda kada se kriticki osvrne i na sredinu u kojoj dela - mnogi nikako to da shvate, ovdje jednostavno nije dovoljno biti "samokritican".. moras biti i kritican, jer drugi to nece uraditi za tebe!
0
0
ti prosipaj šuplju.. JA SVOJU DOMOVNICU A NI PUTOVNICU NEDAM!...
0
0
Jeftina skutorska prica. Dok vam je krvousti trpao pare u dzepove niste imali napade savjesti. Sad kad je pipa zavrnuta i kad nema sta da se otme i preda na oltar u Dvore, sad biste malo o postenju. Ma...
0
0
@Vera

Ako si ikada procitala Republiku i stavila ovaj tekst u kontekst tog tjednika onda ce ti stvari biti malo jasnije.
Situacija u FBiH se tacno moze ocitati na ovom portalu. Pogrdan govor, tlacenje drugacije misli i marginalizacija potreba drugih.
0
0
Josipe, zavezi, ustani, stani mirno i pokloni se fra Petru Jeleču.
0
0
U pravu si druze, nakon svega tesko da se mozete nadati icemu dobrom u BiH. Dobro je jedino to sto imate mogucnost da bolje uslove nadjete u matici vam Hrvatskoj. Sretan put ti zelim.
0
0
Aktualna ratna i poratna hrvatska politika u BiH je u najvećoj mjeri odgovorna za trenutačno stanje hrvatskog puka u BiH,evo primjer
Hrvatske političke stranke žele da se hrvatska djeca u BiH obrazuju po školskom planu i programu R hrvatske,OK,njihova želja..
Osnovna škola Usora,hodnici te škole su izlijepljeni slikama,panoima,zemljopisnim kartama,prirodnim ljepotama,nacionalnim spomenicima i parkovima.....i naravno sve to R Hrvatske.Čovjek kada šeta to školom kao da se kreće kroz školu nama susjedne države nigdje Bosne a ako je negdje ima to je mizerno...
U čemu je poenta mog razmišljanja,pa upravo to obrazovanje dovodi buduće generacije Hrvata u BiH u nedoumicu dali su oni dijaspora ili je njihova Domovina Bosna i Hercegovina.
Sigurno je da će taj obrazovni sustav najviše štete nanijeti upravo Hrvatskom puku u BiH.
0
0
Mudro zboriš .
0
0
jasam1jedini
22.03.2010. u 12:48

kako je lijepo procitati neki clanak koji ide u korist nas nemocnika,i kritike namjenjene politicarima ito od jednog priznatog i cestitog covjeka.Mi mozemo pisati komentare koliko hosemo samo nas niko neslusa a jedan Franjevac kao stoje Fra Petar vjerovatno ce doci do usiju nasi politicara.Jos kadbih u svakom narodu nasao se neki svestenik pa kritikovao svoje politicare, vjerovatno bi dobilo mnogo vise znacaja, samo ne reis Ceric, niti kardinal Puljic a pogotovo vladika Kacavenda oni su samo korumpirani kriminalci kao i politicari.
0
0
Fra Jelec, svaka ti dala.
Ups, sorry! :D
0
0
Ma nema ti šta biti sorry, evo ja bih mu prva dala haha! Vrlo lijep, pametan, obrazovan... Šta treba više!
0
0
@Mi
Nema frke. Istu uzrecicu i ja koristim kad mi koja dadne.
0
0
Lejla... call me! :D
0
0
@ josip

prijatelju nemoj da se ljutis,ali hrvati ste tek postali za vrijeme 90tih,
kad su pocele sve nacionalisticke bagre da se bude,kao sto su ovi iz rsrpske srbi postali.

p.s. nebi vjerovao da nisam procitao NACERTANIJE gdje njihvov Garasnin
u BIH spominje samo BOSNJAKE pravoslavne,katolicke i muslimanske vjeroispovjesti

http://www.rastko.rs/ist
orija/garasanin_nacertanije.
html

vidi dio BOSNA;ERCEGOVINA
i kad je preuzeto i ko je stavio na internet



neboj se ti nisu samo hrvati(jer postujem tvoj odabir) diskriminirani,nego su svi oni koji nisu u nekim strankama i koji nemaju neke kontakte da ih dalje poguraju
0
0
Ilija Garaša...
22.03.2010. u 13:59

"Na istočnog veroispovedanija Bošnjake veći upliv imati neće biti za Srbiju težak zadatak. Više predostrožnosti i vnimanija na protiv toga iziskuje to, da se katolički Bošnjaci zadobijedu. Na čelu ovih stoje franjevački fratri." .

kojekude?
0
0
uh Ilija, kralju, pa gdje ovo iskopa?
0
0
Pa gde si bre Ilija... zar nisi jos CRKO, fasisto?! ;)
0
0
Najzamrseniji ljudi na svijetu. Ni sa kim istorija nije napravila takvu salu kao sa nama. Do juce smo bili ono sto danas hocemo da zaboravimo. Ali nismo postali ni nesto drugo. Stali smo na pola puta, zabezeknuti. Ne mozemo vise nikud. Otrgnuti smo, a nismo prihvaceni. Kao rukavac sto ga je bujica odvojila od majke rijeke, i nema vise ni toka ni usca, suvise malen da bude jezero, suvise velik da ga zemlja upije. S nejasnim osjecanjem stida zbog porijekla, i krivice zbog otpadnistva, necemo da gledamo unazad, a nemamo kud da gledamo u naprijed, zato zadrzavamo vrijeme, u strahu od ma kakvog rijesenja. Preziru nas i braca i dosljaci, a mi se branimo ponosom i mrznjom. Htjeli smo da se sacuvamo a tako smo se izgubili, da vise ne znamo ni sta smo. Nesreca je sto smo zavoljeli ovu svoju mrtvaju i necemo iz nje. A sve se placa pa i ova ljubav.
0
0
@o vama

Pusti Mesu... to je bio tadasnji E. Kusturica. A ako cemo mak na konac onda on pise O NAMA! Htio ti to priznati ili ne, ja sam ti slicniji i blizi od Mate iz ZG ili Milorada iz BG! ;)
0
0
"Neka oprosti gospodja Evropa, ona nema spomenike kulture. Pleme Inka u Americi ima spomenike, Egipat ima prave spomenike kulture. Neka oprosti gospodja Evropa, samo Bosna ima spomenike. Stecke. Sta je stecak? Olicenje gorstaka Bosanca! Sta radi Bosanac na stecku? Stoji uspravno! Digao glavu, digao ruku! Ali nigdje, nigdje, nikad, niko nije pronasao stecak na kome Bosanac kleci i moli. Na kom je prikazan kao suzanj."
(Miroslav Krleza)
0
0
MISLIS DA SI MI SLICNIJI,JA NOSIM IME,SA STECKA,PREZIME STARO SRPSKO POMINJE SE U BOSNI OD 12VEKA,ISTA IMENA I PREZIMENA I U SRBIJI
SLAVIM SLAVU VEKOVIMA ISTU.
NE GAJIM LJUBAV PREMA OSMANLIJAMA,NE DELIM TVOJE PRAZNIKE,NEMAM FAMILIJE MEDJ VAMA,NEMAM PRIJATELJA MEDJ VAMA,MOJ BOG NE KOLJE PO ULICAMA,MOJA VERA JE VERA LJUBAVI
NE ZELIM VAS U KOMSILUKU,
NISI TI MENI NISTA,DO KRVNIK I NESRECA NASA STO STE OSTALI A NISTE OTISLI SA OSMANLIJAMA......i kako smo slicni?
0
0
@@MI

Sta se deres? Razumijem da istina boli ali nema razloga da se drecis! :D
0
0
@@MI

ne, ne.. da se pogresno ne RAZUMEMO. Ti si BOSANAC jer srpskih stecaka nema. To sto si izgubio svoj identitet, nisam ti ja kriv. Sad ces ti meni kako smo mi izgubili pravu "veru". Moguce, ali sam ja jos uvijek BOSANAC a ti bi zelio biti veci Srbin od onoga iz BG.
0
0
nema nas srbe sta da boli,u vezi vas,Vasi pretci su odpali jednim delom od nas,jednim delom od okolnih naroda,i to je to
0
0
jao bre mizantropu iz redova "vere ljubavi", molim te, uzmi ubi pa se pistolj! ;)
0
0
respect!
0
0
samo glupan moze porediti mesu sa kusturicom
0
0
samo glupani vade iz konteksta ono sto im odgovara... citaj izmedju redova.
0
0
Bravo ujače
23.03.2010. u 10:01

Ovaj me fratar iz dana u dan sve više oduševljava! Stoga nije čudo što ga ne voli onaj hemafrodit crvenkapica Vinko Puljić!
0
0