BiH
0

Dita: Uspjeh domaćeg branda na inozemnom tržištu

FENA
Kvantitativni i financijski pokazatelji realizacije proizvoda tuzlanske Industrije deterdženata Dita tokom ove i prethodne godine indiciraju stalni rast, a jedan od rekordera u porastu realizacije tokom ove godine je Ditin brand IDA, priopćeno je iz tog poduzeća.

Ovaj brand je lansiran na tržište prije tačno deset godina i od tada je prošao kroz nekoliko faza razvoja proizvoda i unaprjeđenja formulacije proizvoda. Odlična tržišna pozicija IDA Orange u pripadajućem tržišnom segmentu, te aktualizirana potreba za proizvodnjom deterdžentskih formulacija neškodljivih za okolinu – karakteristika koju IDA posjeduje, uvjetovali su dalji razvoj branda, odnosno proizvodnju deterdženata IDA Limeta i IDA Aqua.

Kao rezultat praćenja trendova i potreba tržišta, u Ditinim laboratorijima kreira se više različitih tečnih i praškastih iznenađenja za potrošače.

Formulacija IDA-e je osmišljena tako da ovaj brand nudi kvalitetne efekte pranja rublja na različitim temperaturama, uz formulaciju deterdženta koja nema štetnih efekata po okolinu, a po izuzetno pristupačnoj cijeni.

U prošloj godini ostvaren je porast ukupne realizacije IDA-e u odnosu na 2004. godinu od 88 posto na domaćem i 153 posto na inozemnim tržištima. U prvih osam mjeseci 2006. godine dinamika porasta realizacije IDA-e značajno se pojačala, a naročito na tržištima Makedonije, Albanije, Hrvatske, Srbije, Kosova, Crne Gore i Češke.

Ove godine ostvaren je izuzetan porast izvoza proizvoda iz linije IDA na inozemna tržišta, o čemu najbolje svjedoči podatak da je omjer realizacije deterdženata u okviru ovog branda 2005. godini iznosio 86 posto na domaćem tržištu, a 14 na ino tržištima, dok je ove godine postotak realizacije na domaćem tržištu 60 posto, a 40 posto na izvoznim tržištima, priopćeno je iz Dite.