BiH
0

Diskusija o utjecaju novih tehnologija na rad političara i medija

FENA
Uprkos tome što živimo u vremenu kada su informacije dostupnije nego ikad, ljudi se osjećaju frustriranim istražujući gdje naći informacije za razumijevanje haotičnog stanja u svijetu, rečeno je večeras na javnom predavanju profesora Stephena Colemana na Rektoratu Univerziteta u Sarajevu.

Prof. Coleman s Univerziteta u Leedsu u Velikoj Britaniji govorio je o temi „Utjecaj novih tehnologija na rad političara i medija: Internet i demokratska politika”. S predavačima i studentima Fakulteta političkih nauka u Sarajevu i predstavnicima nevladinih organizacija doskutirao je o utjecaju novih tehnologija na rad političara i medija, njihovoj međusobnoj i komunikaciji s građanima te prednostima interneta kao medija komuniciranja.

Tokom diskusije je istaknuto i to da internet treba koristiti kao prostor gdje se može reći ono što drugdje ne bi moglo. Pri tome je prof. Coleman kao primjere za tu tvrdnju naveo Kinu i Iran.

Raspravljalo se i o tome kako steći povjerenje u određeni internet sajt ili blog, kako znati kome vjerovati, da li je internet, koji i dalje pripada građanima, postao neka vrsta geta i koji su pravci razvoja globalnih medija. Bilo je riječi i o različitostima politika u novim i starim medijima.

Predavanje prof. Colemana je završna aktivnost regionalnog projekta pod nazivom ”Politika i mediji“ koju je, prije Sarajeva, British Council realizirao u Beogradu i Londonu.

Stephen Coleman je profesor predmeta „Politička komunikacija“ i direktor Instituta za Istraživanje na Univerzitetu u Leedsu. U središtu njegovih istraživanja su demokratska teorija i politička zastupljenost, politička učinkovitost, oblici savjetovanja i donošenja odluka, realnost TV formata i popularnog reprezentiranja, načini medijske interakcije i zakonodavne institucije.

On će u utorak u Parlamentu BiH s kolegama Jelenkom Vočkić-Avdagić i Krešimirom Macanom povesti diskusiju o temi „On-line politike, potreba građana u demokratskom društvu i načina na koje interaktivni mediji mogu pomoći u ovom procesu, utjecaj blogova političara na javno mnijenje“.