Osim osnovnih teoretskih koncepata, program Publikum obiluje praktičnim vježbama i primjerima iz prakse, a svoje znanje i iskustvo polaznicima će prenijeti vodeći bosanskohercegovački stručnjaci iz oblasti novinarstva, odnosa s javnošću, menadžmenta i srodnih disciplina.
Tromjesečni edukativni program koncipiran je po metodološkim standardima The Centre for Strategy and Communications iz Londona i obuhvata 19 modula u ukupnom trajanu od 76 sati.
- Uvod u PR i strateško komuniciranje
- Interno komuniciranje
- Briga o klijentima
- Branding i korporativni image
- Advertising i medijske kampanje
- Kreativni management događaja i PR
- Odnosi s medijma – tehnike i metode
- Odnosi s medijima – saopćenje za medije
- Odnosi s medijima – press konferencija
- TV intervju
- Vještine prezentacije
- Promotivni materijali i publikacije
- Internet i PR
- Upravljanje projektima
- Istraživanje i PR
- Zagovaranje i lobiranje
- Razvoj PR strategije
- Krizno komuniciranje
Nastava počinje 07. marta 2008. i trajat će do 10.maja 2008. godine. Vrijeme nastave prilagođeno je obvezama polaznika, pa se predavanja održavaju petkom uvečer i subotom u savremeno opremeljenom prostoru Mediacentra Sarajevo. Predavanja se održavaju u grupi do maksimalno 18 polaznika.
Krajnji rok za apliciranje je 1. mart 2008. godine.