FOTO / Crno-bijeli svijet: Kako se BiH promoviše u svijetu
"BiH se promoviše sa CD-om čiji je okvir odštampan u crno-bijelim bojama i bez štampe na CD-u u kojem su PDF fajlovi. Sve to u 2011. godini, u vremenu flash, multimedijalnih i interaktivnih prezentacija. Zanimljivo bi bilo čuti koga to FIPA sa ovakvom promocijom misli privući", kaže Cigler, dodajući kako mu je naša ambasadorica u Holandiji, Miranda Sidran-Kamišalić, kazala da im je CD-e dostavila FIPA.
Direktorica FIPA-e Jelica Grujić je istakla da se na CD-u nalazi stari logo FIPA-e koji odavno nije u upotrebi, kao i da nije štampan u dogovoru s Agencijom.
"Sadržaj ne mogu komentarisati jer ne znam šta je konkretno na tom CD-u. FIPA upravo da ne bi došlo do ovakvih i sličnih situacija redovno dostavlja Ministarstvu inostranih poslova sve promotivne materijale u štampanoj i elektronskoj verziji sa pripremom za štampanje (tako da i MIP i diplomatsko-konzularna predstavništva mogu štampati potpuno iste materijale). Istina, zbog nedostatka novca za štampanje nismo u mogućnosti štampati materijale za sva DKP o čemu smo i obavijestili MIP, ali uvijek nastojimo da izađemo ususret ukoliko se radi o nekim konferencijama, sastancima ili drugim događajima na kojima se očekuju potencijalni investitori", kazala je Grujićeva za Sarajevo-x.com.
"Iskreno mi je žao ako je ovakvo korištenje imena i loga institucije na čijem sam čelu doprinijelo stvaranju loše slike o nama. Nastojimo da svoj zadatak obavimo visoko profesionalno u skladu sa nadležnostima i odobrenim finansijskim sredstvima", kazala je naša sagovornica odgovorivši kako je FIPA za štampanje promotivnih materijala u prošloj godini potrošila 30.821 KM.