Bez dogovora sa FIPA-om?
0

FOTO / Crno-bijeli svijet: Kako se BiH promoviše u svijetu

Piše: N. Jamaković
Na prvom sastanku Holandsko-bosanske poslovne mreže NBBN (Netherlands Bosnian Business Network) održanom početkom jula u prostorijama Ambasade BiH u Hagu učesnici su dobili promotivne CD-e sa starim logom Agencije za unapređenje stranih investicija BIH (FIPA). Riječ je o CD-ima koji su dijeljeni bez dogovora sa FIPA-om.
O načinu na koji se promoviše BiH kao destinacija za strane investicije informisao nas je direktor agencije Mark IN i učesnik sastanka, Boris Cigler.

"BiH se promoviše sa CD-om čiji je okvir odštampan u crno-bijelim bojama i bez štampe na CD-u u kojem su PDF fajlovi. Sve to u 2011. godini, u vremenu flash, multimedijalnih i interaktivnih prezentacija. Zanimljivo bi bilo čuti koga to FIPA sa ovakvom promocijom misli privući", kaže Cigler, dodajući kako mu je naša ambasadorica u Holandiji, Miranda Sidran-Kamišalić, kazala da im je CD-e dostavila FIPA.

Direktorica FIPA-e Jelica Grujić je istakla da se na CD-u nalazi stari logo FIPA-e koji odavno nije u upotrebi, kao i da nije štampan u dogovoru s Agencijom.

"Sadržaj ne mogu komentarisati jer ne znam šta je konkretno na tom CD-u. FIPA upravo da ne bi došlo do ovakvih i sličnih situacija redovno dostavlja Ministarstvu inostranih poslova sve promotivne materijale u štampanoj i elektronskoj verziji sa pripremom za štampanje (tako da i MIP i diplomatsko-konzularna predstavništva mogu štampati potpuno iste materijale). Istina, zbog nedostatka novca za štampanje nismo u mogućnosti štampati materijale za sva DKP o čemu smo i obavijestili MIP, ali uvijek nastojimo da izađemo ususret ukoliko se radi o nekim konferencijama, sastancima ili drugim događajima na kojima se očekuju potencijalni investitori", kazala je Grujićeva za Sarajevo-x.com.

Dodala je kako je FIPA sva diplomatsko-konzularna predstavništva BiH direktno obavijestila da im stoji na raspolaganju za pripremu svih promotivnih materijala i prezentacija.

"Iskreno mi je žao ako je ovakvo korištenje imena i loga institucije na čijem sam čelu doprinijelo stvaranju loše slike o nama. Nastojimo da svoj zadatak obavimo visoko profesionalno u skladu sa nadležnostima i odobrenim finansijskim sredstvima", kazala je naša sagovornica odgovorivši kako je FIPA za štampanje promotivnih materijala u prošloj godini potrošila 30.821 KM.