BiH
0

Coca-Cola snimila nove reklame

Klix.ba
<b>Coca–Cola</b> je snimila novu reklamnu kampanju koja će se prvi put emitovati tokom ceremonije dodjele <b>American Music Awards</b>. U reklamama glume <b>Penelope Cruz</b>, <b>Courtney Cox</b> i <b>Mya</b>. U jednoj od tih reklama, Penelope (<i>Vanilla Sky</i>) pije Coca–Colu na plaži i nakon toga podriguje dok je prolaznici zbunjeno gledaju. U drugoj reklami, koju je režirao <b>David Fincher</b> (<i>Panic Room</i>, <i>Fight Club</i>), Courtney Cox svom mužu <b>Davidu Arquettu</b> sipa Coca–Colu u njihovoj dnevnoj sobi. U trećoj Mya pjeva hip-hop verziju pjesme <i>Compared To What</i> od <b>Eddiea Harrisa</b> na crvenom tepihu okružena paparazzijima.

Svaka od reklama se završava novim sloganom koji glasi Coca–Cola... Real. Što se tiče ostalih reklama, bez Penelope, Courtney i Mye, u jednoj od njih dva dečka upoznaju dvije cure pored mašine za Coca–Colu.

Cris Lowe, Coca–Colin šef marketinga, kaže da su reklame testirane na ljudima koji žele da proizvodi budu "originalni, autentični i stvarni". Coca–Cola nije imala slogana otkad je Life Tastes Good skinut sa reklama nakon incidenta od 11. septembra – smatralo se da je neprikladan.

Coca–Colina druga pića, kao što je Diet Coca–Cola sa okusom limuna ili Vanilla Coke su bile veoma popularne, ali je sada vrijeme za pojačavanje kampanje za normalnu Coca–Colu.

Coca-Cola ostaje broj jedan u svijetu što se tiče gaziranih pića, ali Pepsi je glavni konkurent sa svojim reklamnim kampanjama koje osvajaju mlađe potrošače. U historiji je Coca–Cola imala nevjerovatne reklamne kampanje, ali je u posljednje vrijeme podbacila. Nove reklame su snimljene kao odgovor na Pepsi reklame sa Beyonce Knowles, nakon završetka ugovora sa Britney Spears. Beyonce se time pridružila slavnim ljudima koji su reklamirali Pepsi, uključujući i Michaelu Jacksonu i Madonni. Coca–Cola je također koristila zvijezde u svojim kampanjama npr. Jennifer Lopez je snimila neke reklame 1998. godine, ali Coca–Cola se uglavnom fokusirala na reklamiranje samog proizvoda.

Glasnogovornica nije govorila o tome koliko je nova kampanja koštala, ali poznato je da je u 2001. godini Coca–Cola potrošila oko 115 miliona dolara na reklamiranje, dok je Pepsi potrošila 102 miliona dolara.

coca-cola.com