{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Centrotrans ostaje na 40 posto linija, GRAS čeka programirani stečaj

11.4.2013. u 09:08
278
77
Centrotrans ostaje na 40 posto linija, GRAS čeka programirani stečaj
278
Centrotrans ostaje na 40 posto linija, GRAS čeka programirani stečaj
GRAS ponovo saobraća (Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba)
Radnici GRAS-a sinoć su odlučili sjesti u autobuse, tramvaje i trolejbuse te uspostaviti gradski saobraćaj koji je bio u blokadi proteklih osam dana.
Za to vrijeme, u glavnom gradu BiH saobraćali su alternativni prijevoznici koji su, kako je za portal Klix.ba kazao ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Jusuf Bubica, koštali Vladu ovog kantona onoliko novca koliko bi koštao i GRAS u tom periodu.

Danas u 10:00 sati bi trebala početi sjednica Kriznog štaba koji je formirala Vlada KS s ciljem rješavanja problema nastalih stupanjem GRAS-ovih radnika u nenajavljeni štrajk. Na sastanku će se, kako nam je kazao ministar Bubica, sumirati svi koraci urađeni u proteklih osam dana, ali i napraviti planovi za ono što tek treba uslijediti.

"GRAS je prije ove nelegalne obustave saobraćaja držao tek 60 posto linija u gradu. Četrdeset posto nisu držali zbog toga što nisu imali vozila. Moj plan je da Centrotrans ostane na linijama koje GRAS do sada nije pokrivao. Tako ćemo imati kvalitetan i planski prijevoz, a definitivnu odluku ćemo donijeti na sjednici Kriznog štaba", kazao je Bubica.

Alternativni prijevoz, dodaje on, nije koštao ništa više nego što bi koštao GRAS da je normalno saobraćao.

"Alternativni prijevoznici su naplaćivali usluge za prijevoz i koristili kupone građana koje smo mi izdali i koje subvencioniramo. Tu nema posebnih troškova. Ovdje možemo govoriti o indirektnim troškovima u firmama činiji radnici nisu dolazili na vrijeme na posao zbog neredovnog prijevoza", pojasno je naš sagovornik.

Bubica kaže kako će sljedeći korak biti pronalaženje i kažnjavanje organizatora, kako je kazao, nelegalnog bunta.

"Drugi ozbiljan korak će biti strukturalna i kadrovska reorganizacija GRAS-a s ciljem da se ovakve stvari ne bi dešavale. Jedna od varijanti je i programirani stečaj koji bismo organizovali. Ali, vidjet ćemo. Trebamo pronaći način na koji GRAS može normalno raditi i živjeti od tog rada", dodao je na kraju ministar saobraćaja u Vladi KS Jusuf Bubica.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: