"Godinama ukazujemo na iste stvari. Pet godina čekamo na izmjenu pravilnika i više nemamo strpljenja. Prije nešto više od tri mjeseca Ministarstvo za promet i komunikacije KS ukinulo je GRAS-u linije, no GRAS ih i dalje održava, pa ako može GRAS što ne bismo mogli i mi", kazao je za Sarajevo-x.com Čengić dodajući kako on ne vidi drugi izlaz i kako bi se u suprotnom ovakva situacija nastavila i narednih deset godina.
Čengić je istakao da će od ponedjeljka građanima ponuditi prevoz u boljim i uslovnijim autobusima, a cijena karte će biti jedna konvertibilna marka.
Inače, Konkurencijsko vijeće je još 2005. godine donijelo odluku kojom je naređeno donošenje novog pravilnika koji bi omogućio i drugim prijevoznicima da dobiju gradske i prigradske linije, no ta odluka nije ispoštovana zbog čega je Ministarstvo prometa i komunikacija KS moralo platiti kaznu.
"Mjesečne karte za linije iz pravca Ilijaša kupuje 373 studenta, no sada Gras poziva studente da kod njih kupuju karte. Šta je s onim studentima gdje GRAS-ovi autobusi ne voze? Mislim da je riječ o tome da je neko GRAS-u jednostavno odlučio dati tri miliona maraka 'za prevoz studenata'", kazao je Čengić.
GRAS-ove mjesečne karte sada vrijede i autobusima Centrotransa, a ta kompanija će uvesti linije tamo gdje građanima budu najpotrebnije. Kažu, kako je to jedini način da se stane ukraj monopolu GRAS-a.
Centrotrans je također najavio pokretanje krivičnih prijava protiv bivše ministrice Ljiljane Sakić i sadašnjeg ministra saobraćaja Mihajla Krmpotića, te direktora GRAS-a Hasana Bašića.