{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Autoceste FBiH otvorile najsavremeniji Centar za održavanje i kontrolu prometa

29.5.2014. u 13:21
284
242
Autoceste FBiH otvorile najsavremeniji Centar za održavanje i kontrolu prometa
284
Autoceste FBiH pustile su danas u rad prvi Centar za održavanje i kontrolu prometa (COKP), najvažniji objekt na autocesti A1 koji služi za smještaj jedinica za održavanje, nadzor i upravljanje prometom na autocesti. COKP je smješten na dionici Drivuša-Bilješevo.
"Ovo je prvi centar ovakav centar u BiH koji je kolektor informacija koje se prikupljaju da bi se kontrolisao saobraćaj na autocesti. Samim time ovo je jedan od najvažnijih objekata koje danas imamo. Sa ovog mjesta će se upravljati sa 102 kilometra koja će biti puštena u rad tokom ove godine. COKP će doprinijeti povećanju sigurnosti učesnika saobraćaja. Iz ovog centra će se upravljati i ostalim sistemima implementiranim na autocesti i tunelima kao što su videonadzorni sistem, prometni informacioni sistem, vatrodojavni sistem, hidrantski sistem, telefonski pozivni sistem, SOS sistem, sistem radio difuzije u tunelu, sistem daljinskog vođenja i nadzora, upravljiv elektroenergetski sistem, itd", rekao je Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH.

Karić je istakao kako COKP koristi savremeni sofisticirani sistem i najsavremeniju opremu kako bi sigurnost bila na najvišem nivou.

U sklopu COKP-a, kojeg uposlenici nazivaju "mozgom autoceste" nalaze se i drugi objekti neophodni za upravljanje i održavanje autoceste: upravna zgrada za kontrolu bezbjednosti, radionice, benzinska pumpa, praonica vozila, garaže za vatrogasna vozila i teretna vozila, solana, parking i ostali pomoćni objekti. Od danas ovo preduzeće dobija i interventnu vatrogasnu brigadu za autoceste koji će biti angažovani na izgrađenim dionicama u slučaju potrebe.

"Angažovano je 12 vatrogasaca iz Vatrogasne brigade Zenica koji će bit obučeni za protupožarnu sigurnost u tunelima", kazao je Karić.

U julu je planirano i puštanje u rad tunel 1. mart i dionica Drivuša–Gorica, odnosno Zenica jug kojom će se Sarajevo i Zenica konačno biti povezani. Do kraja godine planirano je i puštanje u promet dionice Bijača - Međugorje.

"Uprkos svim problemima i preprekama s kojima se susrećemo mi završavamo planirane obaveze i ispunjavamo obećane rokove. Sve te stvari nas motiviraju da istrajemo u ovom velikom i važnom projektu za BiH", naglasio je Karić.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: