Sindikat GRAS-a
0

Ako se ne isplate dugovi GRAS će opet u štrajk

FENA
Razlog za štrajk uposlenika GRAS-a u ponedjeljak nije bio povećanje plaća nego da firma isplati dugove prema radnicima i da se obezbijedi zaštita zaposlenika, nabavka vozila i rezervnih dijelova i primjena kolektivnog ugovora”, istakli su danas na konferenciji za novinare članovi Predsjedništva Sindikata GRAS-a.

Oni smatraju da postignuti sporazum s Upravom preduzeća i Vladom Kantona otvara mogućnost koja, kako je kazao član Predsjedništva Sindikata Fahrudin Pašić, daje nadu da se pregovaranjem može doći do nekih rješenja za ovu firmu i boljeg gradskog prijevoza za građane.

“Ako je to bilo samo gašenje vatre s ciljem da se prekine štrajk, bez stvarne želje da se sistemski riješi problem javnog prijevoza, onda se može desiti da se ponovi situacija slična onoj u ponedjeljak”, kazao je Pašić.

Zamjenik predsjednika Sindikata GRAS-a Adnan Himzanija odbacio je da je Sindikat GRAS-a razjedinjen, navodeći da ima 1.987 članova od ukupno 1.999 uposlenika.

S novoosnovanim sindikatom vozača u ovoj firmi su, kako kažu, bili u kontaktu i dobili podršku oko organizacije štrajka, s tim da je njihov stav bio da jedan od zahtjeva treba biti i smjena generalnog direktora.

“Utvrdili smo da nam je zajednički cilj bio da obezbijedimo da firma funkcioniše, kvalitetniji prijevoz, a kroz to i egzistenciju naših radnika”, dodao je Himzanija.

Oba sindikata GRAS-a uputila su građanima izvinjenje za neugodnosti koje su u ponedjeljak imali zbog štrajka.

“Radnici GRAS-a odsad će prvo tražiti plaću, ispunjenje kolektivnog ugovora, a građani trebaju da postave pitanje Vladi Kantona Sarajevo zašto se novac ne ulaže u gradski prijevoz”, kazao je Himzanija.