{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Red Bull Air Race: Prva pobjeda za veterana Nigela Lamba

19.5.2014. u 22:16
0
2
Red Bull Air Race: Prva pobjeda za veterana Nigela Lamba
0
Utrka koja se 17. i 18. maja održala u Putrajayi pamtit će se po emocijama. Radost uskoro 58-godišnjeg Nigela Lamba teško se može riječima opisati.
Drugi najstariji pilot Red Bull Air Race svjetskog prvenstva debitirao je 2005. u Velikoj Britaniji. Dosad je šest puta bio na pobjedničkom postolju, ali još nikad na njegovoj najvišoj stepenici. Na prve se dvije utrke ove sezone nije uspio probiti među četiri najbolja.

Ipak, pobjedom u Maleziji nadoknadio je propušteno. Na tabeli je trenutno treći sa 17 bodova, a isto toliko ima i najmlađi pilot prvenstva Kanađanin - Pete McLeod.

Emocije koje će pamtiti aktualni svjetski prvak Paul Bonhomme imaju potpuno drugačiji predznak. Prvi put nakon dugo vremena za njega na postolju nije bilo mjesta. Utrka koja je za njega trebala okončati 20. uzastopnim korakom na pobjedničko postolje završila je razočarenjem. Bonhomme ne samo da nije bio na postolju, nije se plasirao ni u Final - Four. Sada ima 5 bodova manje u ukupnom poretku s obzirom na to da je Arch utrku završio na drugom mjestu. Austrijanac Hannes Arch, koji je slavio u Rovinju, bio je najbrži na treninzima, no Lamb ga je u finalu ipak pretekao.

Mladi Pete McLeod u Final 4 krugu zaradio je diskvalifikaciju, nakon što je na startnim vratima prekoračio najveću dopuštenu brzinu od 200 km/h. Treće je mjesto time prepustio Australcu Mattu Hallu.

Red Bull Air Race Putrajaya Final 4:

1. Nigel Lamb (Velika Britanija) - 01:15.023
2. Haannes Arch (Austrija) - 01:15.597
3. Matt Hall (Australija) - 01:15.691
4. Pete McLeod (Kanada) - DNF

Ukupni svjetski poredak:

1. Arch (30 bodova),
2. Bonhomme (25)
3. Lamb (17)
4. McLeod (17)
5. Hall (14)
6. Sonka (8)
7. Muroya (7)
8. Ivanoff (5)
9. Dolderer (4)
10. Besenyei (2)

Sljedeća je utrka na rasporedu 27. jula, a domaćin je poljska luka Gdynia.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: