{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U fudbalskoj bici sportskih marki vodi "Adidas"

F
30.6.2006. u 14:49
0
0
U fudbalskoj bici sportskih marki vodi "Adidas"
0
U fudbalskoj bici sportskih marki vodi "Adidas"
Najviše fudbalskih reprezentacija koje su uspjele da se plasiraju u osminu finala svjetskog fudbalskog prvenstva u Njemačkoj nosilo je dresove njemačke kompanije "Adidas", tako da je ovaj poznati proizvođač sportske opreme uspio da po tome pretekne konkurente, prije svega "Pumu" i "Najk" .
Prema pisanju čeških medija, "Adidas" oblači i tri tima koja su uspjela da se plasiraju u četvrtfinalna nadmetanja, suparnički američki "Najk" vodi računa o dvije reprezentacije, dok po jedan nacionalni tim u završnici "Mundijala" nosi dresove ostalih poznatih kompanija za proizvodnju sportske odeće i obuće.

"Adidas" je i zvanični sponzor cijelog šampionata i oblači, između ostalih, timove Njemačke, Argentine i Francuske, od kojih će se prva dva upravo danas sastati u utakmici za ulazak u polufinale.

"Najk" dresove nose reprezentativci Brazila i Portugala, "Pumine" - Italijani, dok se za Engleze brine "Umbro", a za Ukrajince "Loto".

Ogromne zarade sportskim kompanijama će donijeti i prodaja dresova ekipa koje će seplasirati u finalni susret "Mundijala", navijačima. Očekuje se da će poslije prvenstva kopije šorceva i majica, kao i kopački, štucni, lopti i drugih fudbalskih rekvizita htjeti sigurno da kupe na hiljade navijača i ljubitelja tog sporta širom planete.

Za sportske kompanije, koje u sponzorstvo timova i reklamne kampanje ulažu desetine miliona eura, plasman ekipa u više nivoe takmičenja predstavlja lutriju sa velikim ulogom.

Tako će, na primjer, "Adidasu" već danas iz igre ispasti jedan tim poslije susreta Njemačke i Argentine, a većina kladioničara očekuje i pobjedu Brazila nad Francuskom.

"Najku" bi bila od koristi pobjeda Portugala nad Velikom Britanijom, tako da bi joj u polufinalu ostala dva tima za reklamiranje njenih dresova.

Timovi koji razočaraju na šampionatima rizikuju da izgube sponzorske ugovore. "Adidas" je, na primjer, raskinuo saradnju sa Saudijskom Arabijom čija je reprezentacija 2002. godine izgubila od Njemačke sa 0:8.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: