Velika promotivna kampanja
0

U Bet-at-home kladite se na utakmice Evropskog prvenstva

Sponzorirani članak
Prvi juna Internetska sportska kladionica bet-at-home.com velikom promotivnom kampanjom širom Evrope iznova skreće pažnju na svoju široku i privlačnu ponudu opklada povodom Evropskog nogometnog prvenstva 2012. u Poljskoj i Ukrajini.

Pri tome je u središtu pažnje novi televizijski spot u kojem nogometni obožavatelj iz svog doma čarolijama stvaraju željeni rezultat. Kako? Vrlo jednostavno, tako što "ometa" ključnog igrača da zabije gol. Na kraju kratkog filma rješava se zagonetka u vezi s iznenadnim tegobama nogometne zvijezde: savladan je čarolijom voodoo lutke.

"Voodoo idejom dosljedno nastavljamo naš put smione i neuobičajene komunikacije", kaže voditelj marketinga Wolfgang Chmelir. "Reklama tokom jednog evropskog nogometnog prvenstva mora polarizirati, inače će se izgubiti u mnoštvu informacija", dodaje njegov kolega Michael Gierke.

Kladionica bet-at-home.com je od svog osnivanja, prije više od deset godina, svojim spektakularnim promotivnim kampanjama stekla mnogo obožavatelja.

Tokom posljednjeg SP-a, reklama u kojoj se imitira udarac glavom Zinedinea Zidana, izazvao je veliku pažnju na međunarodnom nivou. Dvije godine prije toga duhove je uznemirio strastveni poljubac austrijske navijačice i njemačkog ljubitelja nogometa.

Voodoo lutka oživljava

Osim u spotu, voodoo lutka se pojavljuje i kao glavni protagonist u svim oglasima te na internetskim banerima. Lutkina karijera nastaviti će se kao suvenir i reklamni proizvod tokom cijelog Eura. Za sve one, koji uz pomoć svog poznavanja sporta i intuicije žele poboljšati svoje prihode, na adresi www.bet-at-home.com nalazi se privlačni EURO-bonus: od 1. do 13. juna Svi klijenti, i novi i postojeći, dobivaju dodatnih 50 posto od iznosa svoje uplate u obliku bonusa.

Naprimjer, ako uplatite 400 eura, na računu Vas čeka 600 eura spremnih za igru. Isplati se dakle iskoristiti najveći iznos.