{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Službeno: Massimo Moratti prodaje Inter za 300 miliona eura

T
5.8.2013. u 07:59
0
11
Službeno: Massimo Moratti prodaje Inter za 300 miliona eura
0
Službeno: Massimo Moratti prodaje Inter za 300 miliona eura
Massimo Moratti
Ono što su talijanski mediji do sada nagađali, dobilo je u nedjelju i službenu potvrdu. Predsjednik milanskog Intera Massimo Moratti spreman je prodati klub.
Moratti (68), koji je preuzeo klub 1995. godine od Ernesta Pellegrinija, je nagađanja potvrdio Gazzetti dello Sport, izvoru koji je i pokrenuo cijelu priču oko prodaje kluba.

"Nostalgija je iza mene. Odlučio sam gledati prema budućnosti. Inter ima slična dugovanja kao i najveći klubovi svijeta i zbog toga sam zabrinut", rekao je Moratti pa nastavio:

"Talijanski nogomet već godinama igra na 'evropskom terenu' i osvaja naslove, no u finansijskom smislu igra samo na 'domaćem terenu. Tu smo utakmicu izgubili i ja preuzimam dio krivice. Inter vrijedi mnogo više nego što to prihodi pokazuju i stoga je potreban 'remont' unutar strukture kluba te samog brenda Intera. Vjerujte mi da radim za dobrobit kluba i navijača. Ja ću nastaviti, ako treba, davati svoj doprinos, ali mislim da sam dosegao svoj maksimum i da sam postao blokada za daljnji razvoj Intera", smatra Moratti.

Gazzetta dello Sport piše da je vlasnik i predsjednik milanskog kluba nadomak odluci da za 300 miliona eura proda 75-postotni vlasnički udio. Kupac je indonezijski tajkun školovan u SAD-u Erick Thohir, koji "operira" ponajprije u medijskoj industriji, premda je nasljednik u porodici koja je bogatstvo stekla u autoindustriji i investicijskom bankarstvu.

Kao mudar biznismen, 43-godišnji Indonežanin želi zadržati Morattija na vodećoj menadžerskoj funkciji u klubu, te će tako 68-godišnji Talijan vjerovatno zadržati dužnost izvršnog predsjednika. Klub u kojem će zadržati 23,3 posto (1,6 posto ostalo bi Pirelliju) vlasničkog udjela Moratti bi s Thohirom vodio u sinergiji.

Cilj projekta izgradnja je jakog sportskog međunarodnog branda, posebno na području Jugoistočne Azije.

Thohiru je cilj sanirati klupski dug i revitalizirati ga u marketinškom i komunikacijskom smislu. Planira finansije dovesti u ravnotežu kroz sljedeće dvije sezone, te nakon toga početi ostvarivati stabilan ekonomski rast.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: