{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Navijači ogorčeni što nisu mogli kupiti ulaznice za utakmicu baraža

S
5.11.2011. u 16:05
0
67
Navijači ogorčeni što nisu mogli kupiti ulaznice za utakmicu baraža
0
Navijači ogorčeni što nisu mogli kupiti ulaznice za utakmicu baraža
Red u Sarajevu (Foto: Edin Puzić/Sarajevo-x.com)
Ulaznice za utakmicu nogometne reprezentacije BiH s Portugalom, koje su jutros puštene u prodaju, u Sarajevu su planule u roku od sat vremena, a slično je bilo i u drugim gradovima. Iako su čekali u redu i po nekoliko sati, mnogi navijači su ostali bez dragocjenog papira.
Putnička agencija "Centrotransa", u čijim poslovnicama su se prodavale karte, od Nogometnog saveza BiH dobila je 4.000 ulaznica, koje su raspoređene na 26 prodajnih mjesta u cijeloj zemlji.

U Sarajevu je prodato ukupno 800 ulaznica, međutim potražnja je bila puno veća pa je dosta ljudi otišlo kućama praznih ruku.

Našoj redakciji javilo se nekoliko nezadovoljnih građana tvrdeći da su pojedinci kupovali i po 30 ulaznica, koje su vrlo brzo završile na crnom tržištu kod "tapkaroša" koji su ih preprodavali i po cijeni od 100 KM.

Muamer Lutvić, direktor sektora turizma kompanije "Centrotrans" je u izjavi za Sarajevo-x.com odlučno demantovao takve navode. On tvrdi da je jedna osoba mogla kupiti samo tri ulaznice, te da niko nije dobio više od toga. Problem se pojavio jer je potražnja bila puno veća od ponude.

"To je apsolutno netačno. Ukoliko neko ima dokaze za takvo što, molim ga da istupi u javnost. Potražnja je bila ogromna i nesrazmjerna ponudi. Moram reći da mi od Nogometnog saveza nikada nismo dobili manji broj ulaznicu za jednu utakmicu. Najviše ulaznica pušteno je u prodaju u Zenici", kaže Lutvić.

Da je interes za utakmicu ogroman govori podatak da su Zeničani u red stali 12 sati prije početka prodaje, a i Sarajlije su satima čekale u dugom redu kako bi sebi obezbijedili mjesto na tribinama zeničkog Bilinog Polja u petak 11. novembra.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: