Direktor Chelseaja
0

Moramo zadržati kolektivnu prodaju tv prava u Premiershipu

Totalsport
Foto: AFP/File
Foto: AFP/File
Izvršni direktor engleskog nogometnog prvoligaša Chelseaja Peter Kenyon protivi se ideji da svaki klub u Premiershipu individualno prodaje TV prava za svoje utakmice.

Kenyon se zalaže za održavanje aktuelnog sistema u Engleskoj, prema kojem Premiership prodaje TV prava za utakmice svih 20 prvoligaša u paketu, a potom zaradu ravnopravno raspoređuje na 20 dijelova. Dakako, takav sustav pogoduje najlošijim engleskim prvoligašima koji, naravno, nisu toliko zanimljivi TV publici kao oni najatraktivniji poput Manchester Uniteda, Liverpoola, Aesenala ili - Chelseaja.

Bez obzira na to što takav sustav donosi manje novca u Chelseajevu blagajnu nego što bi donio sustav sličan onome u španskoj Primeri ili talijanskoj Seriji A, u kojima najveći klubovi zarađuju puno više novaca od individualne prodaje TV prava od klubova slabijeg rejtinga, Kenyon ga podržava.

  • Ako pogledate razliku u proračunu najjačih i najslabijih engleskih prvoligaša, ona je najmanja u odnosu na sve ostale najjače europske lige. Zbog toga je naša liga zdrava, jer omogućuje svakom klubu da postane snažan. Ono što čini Premiership tako atraktivnom ligom jest kvaliteta svih utakmica, odnosno svih 20 klubova. U našem prvenstvu uvijek se može dogoditi da posljednji na ljestvici pobijedi lidera prvenstva, što u ostalim najvećim europskim ligama nije toliko čest slučaj - objašnjava Kenyon.

Dodaje da će zadržavanje aktualnog sustava prodaje TV prava omogućiti Premiershipu da i dalje slovi kao najjača europska nogometna liga, ''iako se španska Primera sve više približava''.

  • U zadnje tri ili četiri godine je Primera definitivno najljepša liga za praćenje i gledanje, ali - nakon Premierhsipa. Prema tome, Špance doživljavamo kao prijetnju na duže staze - zaključio je izvršni direktor kluba sa Stamford Bridgea.