Nogomet
0

Löwovi puloveri rasprodani, rekordna prodaja Adidasovih dresova

Totalsport
Joachim Löw
Joachim Löw
Histerična potražnja za kašmirskom vestom nebeskoplave boje u Njemačkoj je promašila sva očekivanja. Svemu je kriv selektor nogometne reprezentacije Joachim Löw.

Kad god je Löw odjenuo metroseksualni puloverić V-izreza, njemački su nogometaši suparnika deklasirali zabivši mu četiri gola. Dogodilo se to "elfu" protiv Australije (4-0), Engleske (4-1) i Argentine (4-0).

Nakon pobjede nad "gaučosima", igrači su od svog selektora zatražili da više ne skida i ne pere vestu, a u nju su se odjenuli i preostali članovi stručnog štaba.

Priliku je iskoristio Strenesse, pomodni njemački butik u kojem je 50-godišnji selektor kupio vestu. Njemački dnevnik "Süddeutsche Zeitung" poslao je svog reportera incognito da u Strenesseovoj trgovini kupi baš takav, modri pulover. Prodavačica je odgovorila da artikla više nema na zalihama te da, želi li baš tu nijansu boje, mora pričekati do augusta, kada će stići nova pošiljka iz proizvodnih pogona.

Cijena pulovera iznosi nemalih 199 eura.

Da će Svjetsko prvenstvo, barem u nekim državama, pozitivno djelovati na nastavak finansijskog oporavljanja kroz veću potrošnju dokazuje podatak koji je objavio Adidas, njemački proizvođač sportske opreme, a koji se odnosi na rekordne brojke prodanih primjeraka dresova uspješnijih nacionalnih ekipa na Svjetskom prvenstvu.

Za vrijeme trajanja Svjetskog prvenstva Adidas je prodao više od milion originalnih dresova Njemačke, Meksika, Južnoafričke Republike i Argentine.

Madridska "Marca" piše da je rekordan broj dresova, iako daleko manji od milionskog iznosa, prodan i u Španiji. Španci su ovog ljeta kupili više od 500.000 dresova "furije", čime je za dvostruko nadmašen iznos prodanih dresova u Španiji prije dvije godine, kada su pod vodstvom Luisa Aragońesa Španci postali evropski prvaci.

Adidas je objavio da je čak 12 dresova reprezentacija koje se proizvode u njegovim pogonima doseglo rekordnu prodaju. U odnosu na 2008. godinu (Euro u Austriji i Švicarskoj) radi se o porastu prodaje od 15%, a u odnosu na 2006. (SP u Njemačkoj) o čak 25-postotnom porastu.

Ukupno je ove godine prodano više nego dvostruko dresova reprezentacija u odnosu na 2006. Tada je Adidas prodao oko tri miliona dresova.

Tokom 2008. godine Adidas je na poslu s dresovima reprezentacija zaradio 1.3 milijarde eura, a tokom 2006. godine 1.2 milijarde. Ove će zaraditi značajno više. Koliko tačno zasad ni sami ne mogu pretpostaviti.