Od te svote 1,2 milijarde otpada na tržište u Sjedinjenim Američkim Državama. Prava na prenošenje dva takmičenja prodana su Foxu, Telemundu i Futbol de Primera Radiju. U svoti još učestvuju SBS (za područje Australije), Bell Media (Kanada) i IMC (Karibi).
U martu je FIFA prvi dio prava za spomenute Mundijale, koje organizuju Rusija odnosno Katar, prodala agencijama za područja Srednjeg istoka, dijela Azije i Latinske Amerike za 1,7 milijardi eura. Predstoji prodaja trećeg dijela prava, praktično jednako unosnog s obzirom na činjenicu da objedinjava tržišta Indije i Kine, najmnogoljudnijih zemalja na svijetu. Na kraju još preostaje Evropa.
Na konkursu za FIFA-ino zastupstvo u pregovorima sa zainteresovanim kupcima za područja Kine i Indije pobijedila je švicarska marketinška agencija Infront Sports and Media, čiji je predsjednik uprave i izvršni direktor Philippe Blatter, nećak aktuelnog FIFA-inog predsjednika Seppa.
Iz FIFA-e su tu odluku obrazložili najboljim uslovima koje je ponudila kompanija mlađeg Blattera.
FIFA je za prava prenošenja u četverogodišnjem ciklusu zaključenog sa Svjetskim prvenstvom u Južnoj Africi prošle godine inkasirala 2,4 milijarde dolara.