Nogomet
1

Chevrolet postao automobilski partner Liverpoolu i Manchester Unitedu

Klix.ba
Američki gigant Chevrolet postao je automobilski partner nogometnih klubova Liverpool i Manchester United.
Chevrolet je jučer objavio da je potpisao četverogodišnji ugovor s nogometnim klubom Liverpool i postaje njegov službeni automobilski partner.

Partnerstvo će potrajati do kraja 2015./16. godine Barclays Premier lige i europskih kampanja te uključuje prisutnost branda na Anfieldu, Liverpoolovom stadionu, pojavljivanje u pisanim i digitalnim izdanjima kluba kao i na stranicama obožavatelja te pojavljivanje igrača tog kluba u reklamnim sadržajima.

Chevrolet je također službeni sponzor predsezonske turneje kluba, jedne od najpopularnijih na svijetu, u sklopu koje je Liverpool već prošle subote igrao protiv nogometnog kluba Toronto. Liverpool će danas igrati protiv talijanskog velikana Rome na stadionu Fenway Park u Bostonu, a 28. jula igrat će protiv rivala iz engleske Premier lige, tima Tottenham Hotspur, u Baltimoreu.

Chris Perry, potpredsjednik globalnog marketinga u Chevroletu, izjavio je: „Navijači Liverpoola iz cijelog svijeta poznati su po svojoj velikoj odanosti klubu. Naša saradnja s nogometnim klubom Liverpool nadilazi tradicionalne granice sponzorstva i proteže se na uspostavljanje odnosa s navijačima. Sve što radimo bit će usmjereno na stavljanje upravo njih u središte igre.“

Ian Ayre, direktor nogometnog kluba Liverpool, rekao je: "Kao naš klub, i Chevrolet ima dugu i bogatu historiju te poredstavlja globalni brand u usponu, a ovo partnerstvo još jednom dokazuje vrijednost međunarodne privlačnosti kluba Liverpool.

Partnerstvo s uglednim i snažnim brandovima kakav je Chevrolet pomoći će osigurati trajan rast i uspjeh našeg kluba na terenu i izvan njega. Veselimo se saradnji s Chevroletom pri kojoj ćemo mu pomoći da dopre do naših navijača koji su među najstrastvenijim i najobrazovanijim nogometnim navijačima na svijetu."

Saradnja i sa gigantom s Old Trafforda

Chevrolet je potpisao petogodišnji ugovor o partnerstvu i s legendom Barclays Premier lige, nogometnim klubom Manchester United, te će postati službeni automobilski partner kluba.

Chevrolet se oabvezao da će obožavatelji biti u centru njegovog sponzorstva, uz stalna nastojanja da se fanovima kluba i nogometnim navijačima približi igra više nego ikada prije.

Pojedinosti o globalnom partnerstvu su objavljenje na svečanosti u Šangajskom muzeju nauke i tehnologije na kojoj su učestvovati predstavnici Chevroleta, kluba Manchester United i ostali gosti.

"Manchester United ima jedne od najstrastvenijih navijača među svim svjetskim klubovima", rekao je glavni direktor marketinga General Motorsa Joel Ewanick.

"Chevroletova je porodica ponosna što postaje partner Manchester Uniteda te smo odlučni u namjeri da stavimo navijače u centar svih naših aktivnosti."

David Gill, glavni izvršni direktor Manchester Uniteda, rekao je: "Iako pripadamo dvjema vrlo različitim branšama, Chevrolet i Manchester United dijele mnoge vrijednosti. Slično kao naš klub, Chevrolet ima bogatu historiju i nedavno je proslavio stogodišnjicu svojg postojanja, a također se razvio u globalni brand koji prodaje automobile u više od 140 zemalja. No prije svega, i Chevrolet nastoji biti najbolji u svojm području. Zbog svega toga sa zadovoljstvom želim dobrodošlicu Chevroletu kao našem službenom automobilskom partneru.“

Richard Arnold, komercijalni direktor Manchester Uniteda, izjavio je: "Manchester United ima 659 miliona navijača i poštovatelja širom svijeta pa Chevroletovu najavljenu predanost nogometu i približavanju navijača klubu smatramo vrlo uzbudljivom. Ovo je, osim toga, prvi put da smo se udružili s jednim američkim proizvođačem automobila pa se nadamo da će nam, uz sve veću popularnost Manchester Uniteda i nogometa u SAD-u, ovo partnerstvo omogućiti da povećamo broj navijača našeg kluba i u toj zemlji.“