{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Bayernovo "bombastično" pojačanje ispalo marketinški trik

T
26.1.2012. u 16:15
0
14
Bayernovo "bombastično" pojačanje ispalo marketinški trik
0
Bayernovo "bombastično" pojačanje ispalo marketinški trik
Spektakularno pojačanje najavio je u četvrtak ujutro njemački nogometni div Bayern, da bi se nekoliko sati kasnije sve pokazalo samo kao obični marketinški trik.
Na svojoj je službenoj web-stranici bavarski klub u jutarnjim satima četvrtka najavio "bombastično" pojačanje u napadu i pozvao sve navijače da putem Facebooka prate izvanrednu konferenciju za novinare u 14 sati. Prije toga je, dakako, svako ko je želio pratiti pres-konferenciju uživo morao "lajkati" Bayernovu stranicu na najpopularnijoj društvenoj mreži.

I kada je napokon došlo vrijeme konferencije koju su svi napeto očekivali, Bayernov sportski direktor Christian Nerlinger otvorio je omotnicu u kojoj je trebalo pisati ime pojačanja, no umjesto toga se na "papiru" pojavila fotografija profila svakog ko je u tom trenutku gledao prijenos. Nerlinger se, dakako, pritom dobro nasmijao, objasnivši kasnije da je cijela priča bila marketinški trik za privlačenje novih "fanova" na Bayernovoj stranici na Facebooku.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: