Već u prve tri godine ovog turnira (2008., 2009. i 2010.), nastupilo je više od 300 takmičara. S.ketch kao brand je već prepoznat u regionu, što dokazuju prijave za ovogodišnje takmičenje iz Hrvatske i Srbije.
Riječ je o kombinaciji neprofesionalnog sporta, kvaltetne pop muzike i raznih popratnih takmičenja. Sportski događaj, koji je baza pomenute manifestacije, je turnir amatera u tzv. uličnoj košarci. Timovi se sastoje od tri igrača (i jedne zamjene), a pravo učešća imaju svi, osim profesionalnih košarkaša.
Takmičari će biti podijeljeni u tri konkurencije juniori (do 18 godine), seniori i seniorke, a utakmice će se igrati tokom dva "produžena vikenda", odnosno u subotu, nedjelju, ponedjeljak i utorak. Kapacitet tribina sa kojih će se pratiti mečevi iznosi od 600 do 800 gledalaca, a za posjetioce će biti organizirana i nagradna igra.
Planirano je održavanje i revijalnog meča, a cijeli projekat podržao je i Košarkaški savez BiH. Svi zainteresovani mogu pročitati sve informacije o takmičenju i prijaviti se do 25. avgusta putem web stranice www.sketch.ba.
Kompanija Beko, koja je ujedno i generalni sponzor Evropskog košarkaškog prvenstva u Litvaniji, je prepoznala kvalitet ovog projekta i podržala ga u vidu generalnog sponzorstva.
"Zadovoljni smo što smo, već u prvoj godini ovog projekta, potpisali ugovor sa tako velikom kompanijom i nadamo se da će nas podržavati i u narednim godinama", izjavio je direktor takmičenja "Beko S.ketch Street Basketball 2011", Gorjan Bilalagić.
Medijsku podršku ovom takmičenju su dali Sarajevo-x.com, SportCentar, Hayat TV, Radio Stari Grad, scsport.ba, Magazine, Horton media i Invento group media.