Radi se o padu TV-gledanosti od 15.4 posto u odnosu na 5.2 posto gledanosti (7.6 miliona) iz prošle godine. Analitičari smatraju da je pad gledanosti ekshibicije koju je producirala TV-kuća TNT dijelom prouzročen paralelnim prenosom Zimskih olimpijskih igara u Vancouveru na NBC-u. Ipak, prije četiri godine, kada se dvoboj Istoka i Zapada sudarao s Olimpijskim igrama u Torinu, All-Star je također gledalo 5.2 posto gledatelja (7.1 miliona).
S druge strane, pravi je procvat doživjelo praćenje događaja putem drugih tehnoloških platformi. Internetska stranica NBA lige (Nba.com) tako je ukupno izbrojila 13.8 miliona zahtjeva za videoprenosom preko interneta, što je porast od ogromnih 43 posto u odnosu na prošlu godinu.
Preko mobilnih telefona Nba.com je tokom cijelog All-Star vikenda posjetilo 146 posto korisnika više nego što je bio slučaj 2009. godine.