Turneja lažnog pehara svjetskih nogometnih prvaka po Americi izazvala je gnjev prevarenih građana, uključujući i gradonačelnika Bostona, koji ga je u javnosti i ljubio, dok su mnogi američki Italijani plaćali i po pet dolara za fotografiranje sa replikom.
Pivara Anheuser-Busch organizirala je dolazak trofeja, kojeg su u Njemačkoj pobjedom nad Francuskom osvojili Italijani, no u najavama ni riječju nije spomenuto da se ipak ne radi o originalnom 37 centimetara visokom peharu, optočenom sa 16-karatnim zlatom.
"Mislio sam da držim isti pokal koji su prije mene ljubili italijanski nogometaši u Njemačkoj. Prevaren sam i za to bi netko morao odgovarati", kazao je gradonačelnik Bostona Thomas Menino, koji je primio brojna pisma ogorčenih sugrađana.
Tvrtka Anheuser-Busch, koji je jedan od glavnih sponzora Svjetskog nogometnog prvenstva izvinula se zbog neugodnosti, ustvrdivši da se ne radi o pokalu iz Njemačke, već onom kojeg će osvojiti najbolja ekipa svijeta na SP 2010. u Južnoj Africi.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci