Tehnologija
0

Završena SuperSonyčna nagradna igra

Sony
Povodom završetka Sony nagradne igre pod nazivom "SuperSonyčna nagradna igra. Stupi u svijet superheroja. Posjeti Sony Pictures Studio", Sony je ovog vikenda na Bjelašnici, u Hotelu Maršal, organizovao dvodnevno druženje za poslovne partnere i prijatelje iz cijele Bosne i Hercegovine.

Ovom prilikom, izvučeni su dobitnici SuperSonyčne nagradne igre, Haris Đozo iz Sarajeva i Zdenka Marina Baotić iz Orašja, koji su osvojili jedinstvene nagrade – petodnevno putovanje u Hollywood za dvije osobe i posjeta Sony Pictures Studiu. Riječ je o SMS nagradnoj igri koja je trajala od 25. maja do 30. juna, a mogli su učestvovati kupci svih Sony proizvoda. Potrebno je bilo samo SMS-om poslati lične podatke i broj računa kupljenog Sony proizvoda. Partner leta za Hollywood je aviokompanija Lufthansa.

Osnovni nosilac Sony promotivne kampanje SuperSonyčne nagradne igre bio je Spiderman, čovjek-pauk, čiji je lik iskorišten i za neobično obilježavanje početka nagradne igre. Naime, mladići obučeni u odijela Spidermana, posjetili su krajem maja nekoliko prodajnih centara informacijskih, audio-vizuelnih i digitalnih tehnologija, u Sarajevu, Mostaru, Brčkom, Tuzli i Banjoj Luci, kako bi privukli pažnju posjetilaca i promovisali nagradnu igru.

Naši Spidermani su pratili i sva dešavanja u okviru dvodnevnog druženja na Bjelašnici kroz razne aktivnosti i zabavu. Za goste je bio pripremljen raznovrstan sadržaj, a najveću pažnju je definitivno privuklo takmičenje u penjanju po vještačkoj stijeni, obilazak olimpijske staze ski liftom i naravno turnir u fudbalu, nakon čega su najbolje ekipe dobile i vrijedne nagrade: Sony Play Station za prvoplasirane, drugoplasirani su dobili po Walkman Sony, a trećeplasirani Sony putničke torbe.

„Kada govorimo o nagradnoj igri, Sony je i ove godine želio biti originalan u smislu nagrađivanja svojih kupaca, te smo za glavnu nagradu SuperSonyčne nagradne igre odabrali jedinstveno putovanje u Hollywood. Čestitam sretnim dobitnicima i želim im lijep provod na ovom putovanju. A u znak zahvalnosti za dosadašnju saradnju, za naše prijatelje i partnere smo pripremili ovo lijepo druženje na Bjelašnici, kojeg ćemo se sigurno svi sjećati zbog avanturističkog penjanja po stijeni“, izjavio je Enis Šoškić, Business Development Officer za Sony u BiH.