{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Zašto bi direktori trebali zabraniti Facebook

S
3.9.2009. u 12:59
0
21
Zašto bi direktori trebali zabraniti Facebook
0
Zašto bi direktori trebali zabraniti Facebook
Iako je internet transformisao poslovni svijet, komunikaciju, putovanja i oblast zabave, te donio uglavnom pozitivne promjene u polju marketinga i distribucije, Theo Paphitis sugeriše da treba sagledati i loše strane svega.
Direktor trgovačke kompanije Ryman upozorava da nijedna tehnološka inovacija nije prošla bez negativnih posljedica, pa tako ni ova.

Eksplozija online aktivnosti rezultirala je egzibicionizmom i samoudovoljavanjem. Biznismeni su dobili mogućnost promocije na internetu, ali su istovremeno zatrpani brojnim stranicama na kojima jednostavno gube vrijeme, smatra Paphitis.

"Njegovo veličanstvo internet" olakšalo je komunikaciju, ali istovremeno pokazalo da ima i svoju "ahilovu petu" zagađujući zrak bespotrebnim brbljanjem i egomanijakalnim trabunjanjem, stav je ovog direktora.

Andy Warhol, američka ikona pop umjetnosti šezdesetih godina, jednom je izjavio da će u budućnosti svako imati svojih 15 minuta slave.

Istinitost ovog idioma vidi se kroz web stranice poput Facebooka, Twittera, MySpacea i Beboa, gdje svaki je svakom korisniku pušteno da vjeruju kako cijeli svijet želi čuti o svakom njihovom potezu, od kupovine čarapa, pa do odjeće za koju su se jutros odlučili, piše Paphitis u Daily Mailu. Narcizam je, dodaje on, postao obijestan, jer su korisnicima ogrezli u banalnu naraciju.

Ništa od toga ne bi bilo bitno kad bi se radilo kod kuće. Ono što zabrinjava je što sve više inspekcija pokazuje da se ovakve aktivnosti vrše i na poslu. Radnici troše ogromne količine vremena na stranice za društveno umrežavanje, objasnio je.

U Gradskom vijeću Portsmoutha utvrđeno je da su se zaposleni na Facebook logirali 270.000 puta mjesečno. To znači da su u prosjeku provodili 413 sati mjesečno na ovoj web stranici.

Paphitis tvrdi da je to prevelik broj sati da bi se utrošio na neproduktivne aktivnosti i ne samo da košta državu, već odvraća radnike od njihovih dnevnih obaveza.

Posjetioci ovih mreža su kao ovisnici kojima treba fiks. Ne mogu podnijeti da ne odgovore na poruku, niti da ne vide tuđu fotografiju.

Kako nijedan odgovoran direktor ne bi dozvolio da njegovi zaposlenici po cijeli dan razgovaraju na telefon sa prijateljima, čitaju časopise o slavnim ličnostima, niti da međusobno tračaju, tako se, kaže Paphitis, ni loš utjecaj interneta ne može tolerisati.

U njegovoj kompaniji ograničen je pristup web stranicama, tako da radnici mogu pretraživati samo one koje su relevantne za njihov posao.

Paphitis navodi kako ne želi zvučati kao neki strogi direktor koji radnicima ne da disati. Priznaje da je i sam korisnik Facebooka, ali da te aktivnosti treba ostaviti za slobodno vrijeme koje se provodi kod kuće.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: