{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Za one kojima je bitan izgled, a ne mogućnosti

S
6.12.2008. u 19:49
0
0
Za one kojima je bitan izgled, a ne mogućnosti
0
Nisu li mobilni telefoni svakodnevno pomagalo da stupimo u kontakt s ljudima? Ne dešava li se često da ih izgubimo, pa nam je onda drago što ih nismo puno platili? Zar sama ideja da mobitel čuvate godinama i prenosite s generacije na generaciju nije prilično luda? Ima i onih koji se ne bi složili.


Ručno izrađeni aparati koje iz poštovanja prema djelu nazivaju "instrumentima za mobilnu komunikaciju", a zapravo su izuzetno skupi mobiteli, u vlasništvu su samo rijetkih, a i oni ih vjerovatno ne koriste za telefoniranje. Izlažu se na prijemima širom svijeta, a ti mali, tanki i simpatični telefoni napravljeni su od materijala sa izvrsnim svojstvima.

Naprimjer, spravice marke Vertu, koje koštaju od 7.000 za osnovnu verziju, pa do 20.000 eura za platinastu.

Na prednjoj strani imaju ugrađene safire, a tipke su im od 4,75-karatnih rubina. Osim toga, Vertu mobiteli ne nude ništa novo. Na njima možete tipkati SMS poruke i upućivati pozive kao na svakom drugom mobilnom telefonu. Na kraju krajeva, to je samo telefon.

Još jedna stvar veoma je čudna kod ovih skupocjenih mobilnih telefona. Umjesto da se proizvode u zemlji poznatoj po finom dizajnu - Švicarskoj, ili bar u Japanu, Vertu telefone, vjerovali li ne, proizvodi crkva Crookham u Hampshiru u Velikoj Britaniji.

Njhov dizajner je "lokalni Al Pacino" koji se zove Frank Nuovo, a ranije je bio glavni dizajner u finskoj kompaniji Nokia, prenosi Daily Mail. U kompaniji koja proizvodi ove mobitele radi tek 300 ljudi.

Na svečanoj ceremoniji otvaranja Vertu prodavnice u Londonu predstavljen je novi model "Boucheron 150" od zlata, za čiju izvedbu je trebalo više od 2.200 sati.

Ipak, problem skupocjenih mobitela je taj što nemaju značajnijih karakteristika. Mnogi nemaju ni kameru, a samo neki imaju pristup internetu. Pitanje je onda, ko se može zadovoljiti samo luksuznim izgledom?

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: