{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ugašena venecuelanska televizija preselila na YouTube

S
1.6.2007. u 09:36
0
0
Ugašena venecuelanska televizija preselila na YouTube
0
Ugašena venecuelanska televizija preselila na YouTube
RCTV, koju je ugasio venecuelanski predsjednik Hugo Chavez, nastavila je da emituje program svakodnevno zahvaljujući popularnom YouTubeu.
Iako je TV stanica zvanično ugašena, redakcija vijesti je nastavila raditi sa manje zaposlnih. Svaki dan, tri sata informativno-političkog programa "El Observador" uploaduje se na YouTube.

Sestrinska TV kuća u Kolumbiji Caracol, dozvolila je da se putem njihovog međunarodnog kanala također emiituje "El Observador" u večernjem terminu. Emisiju, koja počinje u ponoć moglo bi pratiti 800 hiljada Venecuelanaca.

Iako to nije ni približno veličini auditorija koji je RCTV imala prije gašenja, nastavak bilo kakvog rada zaposlenima daje osjećaj nade.

"Mi radimo svoj posao kao novinari. Do kad god nas neko gleda, smatramo da je to što radimo u redu", reko je jedan zaposlenik TV stanice.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: