Tehnologija
0

Učenje uz Facebook umanjuje ocjene za 20 posto

Sarajevo-x.com
Studenti koji koriste Facebook za vrijeme učenja za neki ispit dobijaju značajno niže ocjene nego oni koji ne uče uz uključen računar, tvrde psiholozi.

Iako su do sada stručnjaci smatrali da su mozgovi mladih ljudi u stanju uspješno obavljati više stvari odjednom, američka studija dokazala je suprotno.

"Problem je što većina ljudi koji koriste Facebook ili druge društvene mreže u pozadini koriste e-mailove ili kratke poruke dok rade još nekoliko drugih zadatka", rekao je autor studije, profesor Paul Kirschner. "Naša studija i prethodni radovi nagovještavaju da iako ljudi misle da im konstantno mijenjanje zadataka dozvoljava da urade više stvari u manjem vremenskom periodu, istina je da im za izvršavanje tih zadatka treba više vremena, a i da takav sistem rada dovodi do češćih grešaka".

Tim profesora Kirschnera proučavao je 219 studenata od 19 do 54 godine, piše "Daily Mail".

Korisnici Facebooka imali su prosječne ocjene, dok su oni koji nisu koristili društvene mreže više vremena provodili vani.

Tri četvrtine korisnika Facebooka izjavili su da ne misle kako njihovo posjećivanje društvene stranice ima ikakve veze sa akademskim uspjehom. Jedna četvrtina je ipak priznala da društvene mreže zaista imaju negativnih efekata na njihovo učenje, zato što im odvraćaju pažnju od knjige.

Profesor Kirschner rekao je da očekuje slične rezultate kod mlađe generacije, te izjavio da on ne pokušava "demonizirati" Facebook, ali želi da istakne da pri korištenju sličnih mreža ipak treba imati dozu predostrožnosti.