Suosnivač Twittera, kompanija Biz Stone, najavila je da neće biti tradicionalnih reklama. To moraju biti tweetovi koji su u skladu sa ponašanjem korisnika tokom komunikacije.
Twitter je već potpisao ugovore sa velikim imenima iz različitih industrija poput Sony Picturesa, lanca kafeterija Starbucks i prodavnica Best Buy.
Promotivni tweetovi se opisuju kao "obični tweetovi koje biznisi i organizacije žele naglasiti većoj grupi korisnika".
Svega jedan tweet će se pojaviti na svakoj od stranica sa rezultatima pretraživanja, objavila je kompanija.
Ovo je prvi iskorak u oglašivačke vode za ovu socijalnu mrežu, koja tek treba da napravi profit, a sada počinje da pravi poslovne dogovore kako bi poboljšala prihode.
Ovakav pristup kompanija je opisala kao "tvrdoglavo insistiranje na sporom i promišljenom pristupu monetizaciji".
Ovo je prva faza oglašivačkih planova, dok će se u budućnosti Promovirani tweetovi pojavljivati i na korisničkim postovima.
Promotivni tweetovi će, naglašeno je, nestati ukoliko se na njih ne klikne ili poašlje nekom drugom.
Neočekivano, ali upravo je ovo tema o kojoj se na Twitteru najviše razgovaralo čim je objavljena vijest o promjeni politike prema reklamama.