Socijalna mreža želi profit
0

Twitter po prvi put dopušta reklamiranje

Klix.ba
Foto: Press Assoc.
Foto: Press Assoc.
Twitter je objavio da će po prvi put dozvoliti oglašavanje na svojim stranicama. Ova socijalna mreža je danas obavijestila oglašivače da će od sada moći da kupe "promotivne tweetove" koji će se pojavljivati na njenoj stranici za pretraživanje, javlja BBC.

Suosnivač Twittera, kompanija Biz Stone, najavila je da neće biti tradicionalnih reklama. To moraju biti tweetovi koji su u skladu sa ponašanjem korisnika tokom komunikacije.

Twitter je već potpisao ugovore sa velikim imenima iz različitih industrija poput Sony Picturesa, lanca kafeterija Starbucks i prodavnica Best Buy.

Promotivni tweetovi se opisuju kao "obični tweetovi koje biznisi i organizacije žele naglasiti većoj grupi korisnika".

Svega jedan tweet će se pojaviti na svakoj od stranica sa rezultatima pretraživanja, objavila je kompanija.

Ovo je prvi iskorak u oglašivačke vode za ovu socijalnu mrežu, koja tek treba da napravi profit, a sada počinje da pravi poslovne dogovore kako bi poboljšala prihode.

Ovakav pristup kompanija je opisala kao "tvrdoglavo insistiranje na sporom i promišljenom pristupu monetizaciji".

Ovo je prva faza oglašivačkih planova, dok će se u budućnosti Promovirani tweetovi pojavljivati i na korisničkim postovima.

Promotivni tweetovi će, naglašeno je, nestati ukoliko se na njih ne klikne ili poašlje nekom drugom.

Neočekivano, ali upravo je ovo tema o kojoj se na Twitteru najviše razgovaralo čim je objavljena vijest o promjeni politike prema reklamama.