Raya Abirached (Twitter)
Sony Mobile pronašao je originalan način reklamiranja svojih Xperia smartphonea otpornih na vodu.
Sonyjev ured na Bliskom istoku organizovao je takmičenje čiji će pobjednici dobiti privilegiju boravka u posebno dizajniranoj podvodnoj prostoriji, gdje će testirati uređaje Xperia Aquatech koncepta.
Zainteresovani su dužni Sonyju "objasniti" zašto bi željeli potopiti svoj smartphone.
Sony će izabrati 30 najsretnijih prijavljenih ljubitelja smartphonea, a koji će se za svoje mjesto boriti od danas pa do 16. novembra. Petnaest dobitnika će sa sobom povesti po jednog prijatelja u prostoriju koja će se nalaziti četiri metra ispod površine mora u turističkom kompleksu World Islands u Dubaiju.
Kampanja podvodnog iskustva Sonyjeve tehnologije počinje 4. decembra, a sretnici će se moći družiti sa arapskom zvijezdom Rayjom Abirached.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Od 25. do 27. aprila
U Sarajevo na festival stižu predstavnici turističkih agencija iz 15 zemalja svijeta
Vezani članci
Kodno ime Trinity
PlayStation 5 Pro je do tri puta brži, očekuje se krajem godine
Očekuje se ove godine