Tehnologija
0

Povratak MySpacea: Novi izgled i okretanje ka muzici

Klix.ba
Nekadašnji gigant među društvenim mrežama, MySpace, vraća se sa malom promjenom u imenu (veliko slovo S zamijenjeno je malim), novim izgledom, društvenim radiom, aplikacijom za iPhone te skupom marketinškom kampanjom.

Nekada je ova društvena mreža bila poznata po neredu blještećih prozora i animiranih sličica. To je korisnike okrenulo ka mnogo jednostavnijem Facebooku i nova era društvenih mreža je počela.

Ove godine, Myspace je potpuno drugačija mreža od prijašnje. Pokrenut je prvenstveno kao muzička društvena mreža, a sadrži veće i preglednije fotografije te mnogo manje blještavila i animacija.

Mreža ipak ne može pobjeći od svoje prošlosti, te nova verzija aplikacije za iPhone dolazi sa "ugrađenom" aplikacijom za pravljenje GIF animacija.

"Naši korisnici su nas primorali na to", rekao je glavni izvršni direktor Tim Vanderhook u intervjuu za Fast Company.

Novi Myspace je prvi put javno prikazan u novembru prošle godine, nakon što ga je Vanderhookova kompanija Specific Media kupila u 2011. godini. Beta verzija je izašla početkom ove godine, sa jakim akcentom na muzici i muzičarima, kao i dizajnerima, filmadžijama i drugim kreativcima.

Nova aplikacija za iPhone sadrži i nešto čime se Myspace nada da će vratiti milione korisnika, društveni radio, a obećavaju da će to biti "privatna radiostanica za korisnike, ispunjena muzikom koju vole".

"Mislim da imamo veću i bolju ideju od Applea sa iTunes radiom. Mi svima na svijetu nudimo njihovu vlastitu stanicu. Ispitujemo korisnike kako bismo im napravili nove stanice. Apple tome prilazi algoritamski, što je već viđeno", rekao je Vanderhook.

Myspaceova promjena omogućava muzičarima da uređuju i biraju pjesme za svoje fanove, a uloženo je 20 miliona dolara u marketinšku kampanju kako bi ljudi bili obaviješteni o promjenama u ovoj mreži.